לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

גלגול קודם


כשאני הייתי יונתן שפירא

בתה של אימי

אהבה אותי מאוד,

ולילית התענגה על זרעי

יומם וליל ולא הפסיקה

לבקש עוד ורק רצתה.

 

כשאני הייתי יונתן שפירא

אמרו את שמי בחיסור הברה

למען כוחי יימעט

ואפסיק להיות משוש עולם

שאפו תקוע באחוריו.

 

כשהפסקתי להיות יונתן שפירא

וירדתי מבמת חיי,

אחורי נתקעו באפי

המדמם מסטירת לילית

ואימי כעסה מאוד.

 

-

 

אתחיל את הפוסט בשיר. כבר שבועיים מאז חזרנו ללמוד. היה מסקרן לראות אנשים צעירים ממני לומדים בביה"ס, היה מוזר לחזור למסגרות הקודמות, היה מוזר לי ערבוב הכיתות בהתחלה, היו מוזרים לי האנשים החדשים. עכשיו כבר לא, והכל מסתדר. אומנם הייתי קצת בדיכאון פוסט-לימודים בהתחלה ושקלתי לרצוח את מחברותיי, אבל לאט לאט המצב השתפר ועכשיו אני רק מצפה להמשך השנה. אולי לא תהיה שביתה הפעם, ואולי יהיה טיול שנתי ויום כיף ופסטיבל אומנויות ראוי לשמו. ואולי סופסוף אמצא אהבה, ואולי רק אולי.

נכתב על ידי , 12/9/2008 21:02   בקטגוריות Literary, סיפרותי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של א י ש ב-16/9/2008 22:24



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)