לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

רק עכשיו חזרתי הביתה.


רק עכשיו חזרתי הביתה. רק עכשיו, נשבע לכם. קמתי בשש בבוקר, בשבע כבר הייתי בדרך לתחנת האוטבוס, חזרתי הביתה מביה"ס רק לשעה קלה (שמחציתה הושקע בהתכוננות אחרונה לשיעור הנגינה היום) והמשכתי לקונסרבטוריון. נשבע לכם, רק עכשיו חזרתי הביתה. אני מתחיל לתהות אם כל הדברים שלקחתי על עצמי השנה באמת שווים את זה; או שאולי סתם קשה לי כי אמא נסעה לחו"ל לשבועיים ורק לי באמת אכפת מלעשות כלים או - חס וחלילה! - כביסה, מפעם לפעם. אני מתחיל יותר ויותר להבין שאצטרך להתפטר מהעבודה, כי פשוט אין לי זמן להכל. אני לא יכול לשיר פה, ללמוד שם, לנגן במקום אחר, וגם לישון, להכין ש"ב או ללמוד יצירות לשיעור הבא. לא מסוגל, לא יכול, אין לי זמן, או שלפחות איני מצליח לארגן היטב את הזמן הקיים. היום קיבלתי עוד מכה ניצחת בפרצוף; מכל מיני סיבות שאין ברצוני לפרט כרגע, ביקשתי היום ממנהל הקונס' שלי להשאיל לי כלי (להלן: טוּבָּה) נוסף לזה שיש לי בבית, שאשמור באקדמיה בת"א בשביל שימוש תזמורת ביה"ס. במהלך שיחתנו נזכר הוא שביום ראשון האחרון (ה- 14 לחודש) לא הייתי בתזמורת, בגלל שמיום ראשון האחרון התחילה לפעול חמישיית כלי-מתכת בביה"ס, בדיוק בשעות של התזמורת. כשאמרתי לו זאת, התרגז, אמר שידבר עם רכזת המגמה, שמחויבותי הראשונה היא לתזמורת ושאין מצב שהוא ייתן לי לפרוש. בנוסף לזאת, הזכיר לי שטובה זה כלי מסובסד, וחלק מתנאי הסבסוד הוא נגינה בתזמורת; אין תזמורת: אין סבסוד. לא אנגן: לא אקבל סבסוד. כלומר: אצטרך לשלם פי שתיים או יותר ממה שאני משלם עכשיו. נחמד, נכון?

 

מרגיז אותי דבר אחד במיוחד: כשהזכרתי לו שיש עוד טוביסט בתזמורת, שמסוגל לנגן את התפקידים לא פחות טוב ממני, הוא אמר שזה לא משנה ושהתזמורת צריכה אותי. לאותו טוביסט שני המנהל הזה רצה לתת סולו עם התזמורת לפני שנתיים, למרות שכבר רשמתי לעצמי הישגים רבים יותר ממנו באותו הזמן. אז הוא לא ספר אותי, אבל כשיש לי סיבה אמיתית בגללה אני חייב לעזוב את התזמורת לזמן מסוים - פתאום הוא לא נספר? כל פעם מחדש אני עומד נפעם מול כל התככים והמזימות במוסד הקטן שלנו, בעיר הקטנה עוד יותר. כמה מניפולציות מופעלות, כמה רצונות מתנגשים יום ביומו. הקונס' הזה הוא עוד אחד קטן, ואני מתאר לעצמי מה קורה בגדולים יותר, בת"א למשל. אפילו כשהצעתי לו, כמנחת פיוס, שאני אגיע לתזמורת ישר מן ההרכב בביה"ס - אבל באיחור של חצי שעה, הוא סירב; "אלו השעות שלי: 17:30 עד 20:30; תהיה שם". תהיה שם? אני צריך להיות שם, ובביה"ס, ובאקדמיה ובעוד חמש-מאות מקומות בו זמנית. תהיה שם?

 

קשה לי להתמודד עם זה כרגע, במיוחד שאני עוד צריך לנקות את הבית, להתכונן למבחן במתמטיקה שמתקרב, ועוד לסבול את כל האנשים שאני מכיר מהקונס' שאומרים לי עד כמה התזמורת (ממנה אני רוצה ונאלץ לפרוש) מדהימה ומקצועית ומפתחת לי את השמיעה, כשבסופו של יום אני יודע שהיא לא באמת שווה את זה.

נכתב על ידי , 17/9/2008 21:51   בקטגוריות General, כללי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של one... ב-21/9/2008 15:44



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)