לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

יוֹרֶה


הגשם הראשון של החורף

תפס אותי בחדרי, לא מוכן.

טיפות קטנות ניתזו על עורי

בעודי מותח ידיי להציל

את מעט הכביסה היבשה שעוד נותרה.

הוריי הרחק מכאן, אחי ישן,

ואני לבד עם הגשם

מחייך חיוך מטופש,

מברך את החורף

מברך אותי בו.


סודות הקטנים של קיום

מרטיבים את שערי

מבעד לחלון הפתוח.



עברו עשרה ימים מאז כתבתי פה בפעם האחרונה. אמא חזרה מהביקור שלה למחוזות ילדותה, ונסתיימו שבועיים של סבל, בלי אמא, רק אני ואחי מנסים לשמור על הניקיון וללמוד אין ממיינים כביסה ומפעילים את המדיח. אבא בנתיים היה עסוק בעבודה, או בלבגוד בה עם המאהבת שלו. לא מצאתי בעצמי את הכוחות לכתוב משהו, מה גם שלא היה משהו מעניין לכתוב. לפני שלושה ימים הגיע מכתב מקרן ידידות אמריקה-ישראל, בו נאמר שקיבלתי מלגה מקרן המלגות ע"ש שרת, שידועה יותר כ"קרן שרת". הסכום גדול ויממן לי שיעורי נגינה והוצאות נלוות לשנתיים הקרובות. אני בעצמי חשבתי שלא אזכה בכלום וזה בא בהפתעה גדולה. אמא מאוד שמחה, דיברנו בדיוק 20 דקות, אחרי שחזרתי מביה"ס ולפני שהלכתי לסבא לאכול, ואז נרדמתי והיא נסעה עם אבא (שכאמור, בוגד בה) לאיזה פסטיבל שירי זמר רוסיים בצפון. ביום שבו היא חזרה היא התקשרה אליי בהפסקה, כולה שמחה ורעננה אחרי שבועיים חופש. ואני, עייף אחרי שבועיים מטורפים לכל הדעות, בידיעה שאבי שלי בוגד בה, כבול בקשר השתיקה שלי ושל אחי לא לספר לה על כך, גימגמתי. היא חשה בזה, שמעתי שכן, משהו בנימתה נשבר ובחירת המילים הייתה שונה מהרגיל. אולי מחר הכל ישתפר ואולי באמת תכלה שנה וקללותיה ותחל שנה עם ברכותיה.

נכתב על ידי , 27/9/2008 10:34   בקטגוריות סיפרותי, Literary  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Forgotten Story ב-28/9/2008 19:09



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)