לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

דיפטיכון קורי השינה


  1. חלום בלהות

אני הייתי קונספירטור

ושותפי לקשר

המשיכו להגיד לי זאת.

אתה קונספירטור,

אחי היה איתי ואמר לי כך.


כולם אמרו לי

עד שזה נהפך לאמת,

ובהינד עפעף כבר לא הייתי

קונספירטור יותר,

מרוב עוצמת הפיצוץ נמחקו פניי.


(אמרתי לאחי "זוז לאחור",

אך הוא לא רצה.

ידעתי שמשהו לא נכון.)


במקום מרוחק משם

הייתי העבד של העבדים,

ולא ראיתי אותם בעוד הם

התעלמו ממני.

סדר יומי המזיע מרוב קיץ

היה פשוט

וענייני לא עניינו

אף-אחד.


  1. זיכרון ילדות

חבריו של אחי

תמיד היו שנואים עליי,

כאשר הם צעקו את האמת

פעם אחר פעם

אחי לא היה מסוגל לעצור אותם.

הייתי מסתובב למראה חבריו

ולא מסתכל לכיוונם

בעוד הם היו צועקים עליי

את מה שלא רציתי לשמוע.


כאשר השלולית הראשונה

של החורף

נקוותה בחצר, צפה בה סכין

שבה חשקתי. חבריו של אחי

התקהלו סביבי, ובשלולית

הבחנתי שגם אחי

משלח בי דבריו שנבחרו בקפידה.

עכשיו ברור לי

למה לא יכל לעצור את חבריו.

נכתב על ידי , 1/10/2008 08:30   בקטגוריות Literary, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)