לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ולפעמים מגיע רגע


   .   .   .   אבל לפני זה:

נגיד, היום בעבודה היה ממשממשממש חם, ובעל הבית קצת רגיש בקשר לשתיה. אה, ומנהל העבודה החליט שעדיף שלא תשב, למקרה שאותו בעל הבית יפנה מבטו וישים לב שאתה על כיסא, ויהיה לא נעים.

אולי גם, במקרה, שלחת הודעות SMS דחופות למה שחשבת שהוא כנר מהכיתה שלך, אך למעשה הייתה זו ילדה בת 10 עם אמא מפוחדת, ובסוף אתה גם לא כל כך מצליח להשיג את הכנר. עכשיו אתה גם פוחד להתקשר לאותו מספר, בשביל לא ליפול על האמא המפוחדת, שיש לך הרגשה שקצת לא-מחבבת אותך.

אמא שלך, ד"א, נראית בעינייך לא משהו, כי אח שלך מבקש ממנה דברים על ימין ועל שמאל, להם היא נענעת מקרב להם, אך אתה מרגיש שאם אתה היית מבקש ממנה את אותם דברים, רוב הסיכויים שהיא הייתה מסרבת וצועקת עלייך משהו. ואתה לא באמת יכול לספר לה את כל מה שאתה חושב עליה, או אפילו רק חלקיק קטן פה ושם, כי אתה יודע שהיא תתחיל עם הנאומים הבלתי פוסקים שלה על זה שרק היא עובדת וסובלת בחיים משפחה הזאת.

ממש עיצבן אותך, גם, שביום שישי בבוקר, יום החופש היחיד שלך מתקופה לא קלה בלימודים, היא ציפתה שתקום יחד איתה בסביבות 07:00 ותתחיל לנקות, ודי עיקמה את הפרצוף כשקמת ב- 09:00 וביקשת ארוחת בוקר, פושטק! שלא נדבר על זה שלקחת מטלית לניקוי-אבק רק בסביבות השעה 10:30-11:00, כי רצית קצת לנוח, ושוב - היא קצת רגישה בנושא.

והכותרת הראשית היא העובדה שממש הרסו לך את פורים, בגלל שרבת עם מה שהחשבת לאחת מהחברות הקרובות. למעשה, היא זאת שהביאה אותך לביה"ס הנוכחי שלך, מקום אותו אתה מאוד מעריך ואוהב, אז הרגשת שאתה חייב לה המון, ושאתם באמת חברים. אבל בגלל דבר מטומטם, שהתפתח לריב מטומטם (אפילו אמא שלך מצדיקה אותך פה, וזה נדיר), אתם לא מדברים, שולחים אחד לשני הודעות מעליבות במסנג'ר ובמקומות אחרים, ו"במקרה" היא מתחילה לאט-לאט לפלוט סודות-די-כמוסים שלך. וואלה, פתאום אתה מגלה שאין לך כלום עליה, ויכול להיות שהיא תוציא אותך מהארון, מול כל ביה"ס (החדשות הפחות-רעות) ומול כל מכרייך מעיר מגוריך (החדשות הסופר-קטסטרופאליות), מה שיכול להיות די קטלני עבורך, למעשה. אבל לה לא אכפת, כי אתם בריב.

בנתיים, הספקת לגלות שהיא גילתה לילד שכל כך רצית, ואפילו סידרת שהוא יהיה איתך בחדר בסיור לחו"ל, שאתה גילית לה עליו (שוב, כי החשבת אותה לאשת סוד וחברה קרובה) והוא כועס-לא-כועס עלייך. למה כועס-לא-כועס? טוב, כועס, כי זה טבעי, ולא-כועסת, כי הוא מבין שזה הגיע אליו מהמניעים הלא-הכי-טהורים שיש (אלוהים, יותר מדי מקפים בפוסט הזה). אבל בכל זאת, כרגע מה שנשאר מחברות-ידידות-מערכת-יחסים-עאלק שלכם די נשרף סופית, בגללה.



אז כל זה קרה, והגיע הרגע, שמגיע רק לפעמים, אבל אצלי לעיתים די קרובות לאחרונה, שבוא אותה מרגיש לגמרי, אבל לגמרי

 א י ד י ו ט 

.
נכתב על ידי , 22/3/2008 21:03   בקטגוריות אין לי כח לקטגוריות המזורגגות האלו  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וי ב-24/3/2008 19:16
 



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)