לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

היום הראשון.


אני לא מאמין גדול בלהביא את כל מה שקרה לכתב, בגלל שזה גם לא יעביר בדיוק את התחושה. אז איך היה, ואיך התחושה? טוב, מצוין, אלוהי - הכל רק מילים, זה לא יעביר באמת את מה שהיה שם, את מופע הפתיחה ההזוי במקצת, את הבדיחות הפרטיות עם הט'ניקים (יש לבטא טייטניקים, ונכון שהרבה קוראים לנו 'חמשושים', אבל בשבילי אנחנו תמיד נהיה ט'ניקים), את השיחות עם רכזי המגמה ו... הכל!

אז כן, היה מ צ ו י ן, ואת היום הראשון שלי אפשר לסכם במשפט: "היה טובמצויןאלוהיאומייגוד - עד שחזרתי הביתה". וכאן מגיעות החדשות הרעות: יוצא שבנתיים אני בלי הנחתלמיד ברכבת בגלל שקו נתניה-ת"א קצר מדי. WTF? אז מה?! זה משנה את העובדה שאני צריך לנסוע בו כל יום? אז במקום 1,500 הש"ח שאמא תכננה להוציא בשנה על נסיעותיי ברכבת, נצטרך להסתפק בכרטיסי נוער של חצי מחיר (זה עולה פי 2, משום מה) או לכתוב מכתב למחלקת פניות הציבור. מה שנוראי בכל הדבר, זה שלא שנצטרך לשלם פי 2 (כן, זה חבל וזה, אבל יחד עם המלגה מביה"ס, אמא גם ככה תשלם על כל הלימודים-נסיעותרכבת-נסיעותמונית בערך מה שתלמיד רגיל צריך לשלם על שכר הלימוד) אלא שהנהלת הרכבת נזכרה להודיע לנו על זה רק היום, ואת הבקשה הגשנו עוד בסוף השנה שעברה. אני חושב שיש סיכוי שאם אמא הייתה יודעת שאני בלי הנחתלמיד בסוף השנה שעברה, היא הייתה נרגעת ולא רודה בי עוד פעם. כן, עוד קצת חדשות רעות: עכשיו היא כועסת על אבא שלא הפסיק את כל ה"דבר הזה" (AKA תלמה ילין) עוד מההתחלה, וגם ש"הכניס לי לראש שצריך ללמוד כלי שני" (אני בכלל התנגדתי בגלל שידעתי שהיא לא יכולה לממן את זה, אבל היא אמרה שזה בסדר, וגם אז המשכתי להתעקש כי ידעתי שאולי היא סתם משקרת, אז היא אמרה שזה באמת בסדר - אז מה היא צועקת?), ועליי... טוב, היא לא באמת צועקת עליי משהו, אבל היא מדברת עם אבא לידי, בכוונהבשביל שאני אשמע, והמסר הברור-ביותר שלה הוא "אני כל כך זוכרת לך את זה כל החיים".

אבל, אני חייב להודות, שעם כל זה, וגם עם חזרתזמורת שהייתה לנו היום, שיכולה ממש לדכא אנשים (תשאלו את הסקסופוניסט שהתחיל לבכות היום בגלל שהמנצח שלי ביקש ממנו לנגן קטע מתוך התפקיד שלו), המחשבה על לחזור לשם מחר ממש משמחת אותי ומוחקת מהלב את כל השאר - אז יהיה טוב, נכון?

מר ברגולד.
נכתב על ידי , 2/9/2007 21:01   בקטגוריות Family, Optimistic, School, המסע לתלמה ילין, משפחה, בית ספר, אופטימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mish. ב-4/9/2007 22:35
 



כרגע זה הכה בי:


אני הולך ללמוד בתלמה ילין.

אני אוהב להגיד את זה.

אני הולך ללמוד בתלמה ילין. אני הולך ללמוד בתלמה ילין. אני הולך ללמוד בתלמה ילין! עוד כמה חודשים, ממש עוד כמה חודשים! תלמה ילין! עד עכשיו זה נראה כמו דבר רחוק שלא באמת עומד לקרות, ובפתאומיות זה נהפך למציאות. אני הולך ללמוד בתלמה ילין! אני כבר מדמיין את היום הראשון, ואיך זה יהיה לנסוע ברכבת כל יום, ולהתעורר ב- 06:00 ו... ו... ו... ללמוד בתלמה ילין!

[אני יודע שזה מין דיליי כזה, אבל עד עכשיו לא קטלתי ברצינות שהחלום שלי נמצא מעבר לפינה, בגלל שהמלגה הגיעה בפתאומיות כזאת. סליחה. ^___________^;;;;;;]
נכתב על ידי , 23/5/2007 11:22   בקטגוריות Optimistic, School, אופטימי, בית ספר, המסע לתלמה ילין  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mish. ב-25/5/2007 13:55
 



האם זה יכול להיות


שאני הולך לתלמה ילין

סופסוף ולאחר מאבקים רבים?

בהתחשב במלגת הלימוד הנכבדה שניתנה לי, והנחת הנסיעות... כן!

Joy and Happiness, at last
נכתב על ידי , 15/5/2007 14:50   בקטגוריות Optimistic, School, אופטימי, בית ספר, המסע לתלמה ילין  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רפאל ב-21/5/2007 22:46
 




דפים:  
28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)