לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: Blog Action Day. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Blog Action Day


ה- Blog Action Day (אני קורא לו BAD בסתר) חל היום, ובו בלוגרים שנרשמו באתר הפרוייקט כותבים פוסט למען איכות הסביבה. אז הנה, אני כותב:

אני חושב שהדור שלי יותר מודע לבעיות איכות הסביבה קצת, כי זה תמיד סובב איתנו. אפקט החממה, המידבור, המינים בהכחדה ועוד ועוד. אצלי, תמיד הדהדה השאלה, מה אני יכול לעשות. הרי אני סה"כ ילד, שיש לו 321566852 דברים אחרים לעשות, ומה לעשות, איכות הסביבה קצת נדחקה הצידה.

אני יודע שאם יקרה האסון האקולוגי הנורא שהמדענים מדברים עליו, קל לא יהיה פה, פה ובכל מקום אחר. זה יפגע בעיקר בדור שלי ובילדים שלנו, למרות שכל מי שמתחת לגיל 35 כיום עדיין יפגע.

ולמרות הכל, ממשיכים כרגיל. כשאני מזכיר ליד אמא את המילה "אפקט החממה" כסיבה לטירוף האקלים שהיה באירופה בקיץ האחרון היא אומרת "נו, באמת!". וזה לא רק היא, יש כמה וכמה מומחים שטוענים שאפקט החממה אינו שם באמת - אך משום מה קשה לי להאמין שתזוזת כנפי פרפר תשפיע יותר מאשר כמה מילוני ק"ג של גז רעיל באטמוספירה, כמאמר תאוריית הכאוס.

רציתי לתרגם מדריך מ- TreeHugger, אבל כמו כל מטומטם שלא יודע לארגן את הזמן שלו, תכננתי לעצמי 321566852 דברים אחרים לעשות, אז אני רק אספק קישורים לכמה דפים ואלך.





(התמונות שלי)

מר ברגולד.
נכתב על ידי , 15/10/2007 07:02   בקטגוריות Blog Action Day  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mish. ב-19/10/2007 02:08
 



28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)