לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תפילת אשכבה.


אל מלא רחמים שוכן במרומים,
ולא כאן למטה.
הוא המוצא מנוחה נכונה
על כנפי השכינה
במעלות קדושים
וטהורים כזוהר הרקיע
המזהירים את נשמתנו,
שהלכה לה לעולמה.

לכן בעל הרחמים
מסתתר בסתר כנפיו
לעולמים,
פוחד לרדת למטה
להסתכל לנו
בעיניים, להגיד
שנסתרות דרכיו,
ולא מובנות כלל.
גם לא לו בעצמו.

ונאמר אמן.
נכתב על ידי , 17/7/2008 18:09   בקטגוריות הנושא החם, סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זרם ב-18/7/2008 09:40
 



וסוף לסיפור. (הנושא החם)


"קשה להתעכב על מילים ועל ניסוחים בשעה כזה, קשה אבל צריך. כי מילים וניסוחים הם מה שהביאו אותנו לקאנוסה הזו. רס“ל אהוד גולדווסר וסמ“ר אלדד רגב אינם ”ילדים“, אינם ”בנים“: הם חיילי צבא הגנה לישראל שנפלו על משמרתם. הם אינם ”שבים הביתה“, כי אם מובאים לקבר ישראל. העסקה עם החיזבאללה איננה ”חילופי שבויים“, כי איננו מקבלים שבויים. אנחנו מקבלים גופות."

ציטוט זה לקוח מתוך פוסט מצוין שכתב היום יוסי גורביץ' בבלוגו "החברים של ג'ורג'". נורא קל להסכים איתו כשאתה קרוא פוסט כזה או אחר שלו, לא משנה על מה הוא יכתוב. גם עכשיו, משהו בי מתרעם על העובדה ש - שוב - שיחררנו בני-אדם חיים תמורת גוויות. חלק בי מתרעם על כל ההתנהלות של העסקה הזאת, על כל המושגים הלא נכונים שהתעופפו, מתעופפים וימשיכו להתעופף באוויר פה.

וחלק אחר בי תוהה, מה אני הייתי רוצה שממשלתי תעשה אם אני זה שהייתי נופל בשבי. אני מניח שאם הייתי מת, זה כבר לא היה משנה. כבר עכשיו אני יודע שלא הייתי רוצה שהוריי ומשפחתי יהפכו עולמות בשביל לקבל ארון. אבל אם הייתי חי? אם שנתיים הייתי יושב בשבי ארגון טרור, בתנאים תת-אנושיים? לבטח הייתי רוצה שיחזירו אותי הביתה, ולא משנה באיזה מחיר. זאת הבעיה הגדולה עם העסקה הזאת, לא סופקה שום הוכחה מצד החיזבאללה, האם החיילים חיים או לא. האם אני כראש ממשלה הייתי מפוצץ את העסקה? האם הייתי מקשיב למומחים שהגיעו, אז ב- 2006, למקום הארוע וקבעו שרוב הסיכויים שהחיילים רגב וגולדווסר מתים? האם הייתי מבין את הברור מאליו במצב כזה, שהחיילים מתים? שאלות קשות שאני שואל עצמי, ואין לי כל כך תשובה. אני חושב שאם לראש הממשלה היה גב ציבורי ופוליטי יציב, והוא לא היה צריך את דעת הקהל בשביל להישאר על כיסאו, אולי דברים היו מתנהלים פה אחרת.

תביא האדמה שלווה להם.
נכתב על ידי , 16/7/2008 10:26   בקטגוריות הנושא החם  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וכל הכבוד להם על כך. (הנושא החם)


אומנם באיחור אופנתי, אומנם לא מהסיבות הנכונות והצודקות גרידא - אבל סופסוף, סופסוף זה קורה. איזשהו רסיס של שבר בממשלה התמוהה הזאת שלנו, בוילה בג'ונגל שלאף אחד אין מושג איך היא עומדת עד עצם היום הזה. לדעתי, זה היה אמור לבוא כבר לפני הרבה זמן, אבל טוב ששרי העבודה נזכרו שביניהם ובין התואר "נציגי ציבור" יש איזשהו קשר משפחתי רחוק, ושלאחר קשים רבים שלא שברו שום גב, הגיע האחד המיוחל, והגמל המסכן הצביע נגד.

מעניין אותי, אם הדבר הזה, הפרשה הזאת שמכונה בכל כך הרבה שמות (מ"פרשת המעטפות" הבנאלי עד "אולמרטורס" האינטרנטי-ברוחו) הייתה מתרחשת באירופה, או אפילו באמריקה: מה היה קורה אז, באותן יבשות? האם ממשלת גורדון בראון הייתה עומדת על תילה אפילו יום אחד נוסף? האם בוש ג'וניור לא היה נאלץ להתפטר כמעט מיד? אני כבר לא מדבר על יאן פטר בלקנאנדה בהולנד. מדהים עד כמה הרחקנו לכת פה בישראל בכל מה שקשור לשחיתות ציבורית. כבר נמאס לי לחשוב ולקרוא ממה זה נובע ואיך אפשר לתקן את זה.

אני מקווה שאני אהיה חלק מגל הגירה גדול של עצלני-שחיתות בעוד כמה שנים, ואברח מהמקום ההזוי הזה כמה שיותר מהר, למרות כל הדברים הטובים שאני אוהב כאן, שכבודם במקומו מונח.
נכתב על ידי , 14/7/2008 19:35   בקטגוריות הנושא החם  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של misspaka ב-3/8/2008 13:37
 




דפים:  
28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)