לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

אוף.


לפני הכל - חדשה טובה: הוחלט סופית שאני אגש לשלב א' של בגרות בנגינה השנה.

&lt;hr width='50%'&gt;

אני די שונא את ההורים שלי כרגע. נעזוב את אבא בצד ונלך על אמא: מאז שהיא גילתה שנבחנתי את מבחן הכניסה לתלמה ילין, היא החליטה שהיא לא תאסור עליי ללמוד שם, אלא תגרום לי לרדת מהרעיון לבד. לכן אני צריך להיזהר ולאמר כמה שפחות את המילים הבאות:"גבעתיים""תל אביב", "מאיה" (אני מצטער, מאיה, פשוט פלטתי שאת לומדת שם פעם אחת ומאז זה מזכיר לה אותה. סולחת?), "תלמה", "ילין" או "תלמה ילין". השיטה שלי לדחות אותה היא להגיד "חכי עד השיחה עם המנהל"... ואבא, זה שהסתיר את הכל מאמא ושבלעדיו לא הייתי בחיים יכול להיבחן, תומך בה.

איך אוכל להסביר להם שבשבילי הבי"ס הזה זה לא סתם קריזה? איך אוכל להסביר שבשבילי זה הכל...? איך?
תראו שהם לא יקשיבו. הם ייתנו לי לעבור את כל השלבים עד השיחה עם המנהל, לטעום את טעם החופש ורק אז להגיד "מצטערים, אתה לא הולך לשם" - כי כאלו הם.

קונטי.


נכתב על ידי , 30/1/2007 16:24   בקטגוריות Family, Pessimistic, פסימי, משפחה, המסע לתלמה ילין  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בקשות / קונטי באס


יקיר – אוכל לבקש

שמך המלא?

כדי שלעד ליבי הבודד

אליו יתאווה...

 

האם אוכל להכריחך

את עינייך לי לתת בכוח?

כדי שלעולם-לעולם-לעולם

לא אצטרך אותן לשכוח...

 

האם אוכל, יקיר ליבי,

לבקש קצוות שיער?

כדי שאוכל לחמם את הנפש

מתי שיהיה לו קר...

 

או אולי... האוכל לבקש

גם נשיקה?

הוכחה סופית שכזאת

שיש בינינו אהבה...

 

ואולי גם חיבוק,

אתה יודע – קצת כזה דחוק?

כדי שמתי שתיסע למרחקים

לא ינצחוני געגועים...

 

אך, לפני הכל,

גם לפני האהבה...

למרות שדבר כזה לא קיים,

אמור לי אהובי –

 

האם מחפש אותי אתה...?

 

תעויוט דיקדוק בכוונה.

נכתב על ידי , 29/1/2007 14:58   בקטגוריות Literary, סיפרותי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קונטי. ב-30/1/2007 15:39
 



אני רוצה גבר...


מה - לא ברור?


powered by performancing firefox

נכתב על ידי , 24/1/2007 15:01   בקטגוריות General, כללי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר לי ב-28/1/2007 23:03
 



לדף הבא
דפים:  

28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)