לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

אין מילים.


 

לחצו כאן לצפייה, כי כנראה קישור לא עובד בגלל שאני מטומטם שלא יודע איך להעלות סרטונים מ- YouTube לבלוג.

 

... דמעה ירדה בפרידה הדואבת.

ולקראת הסוף- הבנתי:

גם אני רוצה אהבה כזאת,

גם אם היא כואבת.

 

קונטי.

נכתב על ידי , 28/12/2006 14:52   בקטגוריות Love and Relationships, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קונטי. ב-1/1/2007 22:06
 



פואמ חדש.


אני חלוד, אז אל תכסחו אותי ישר.

 

______________

 

כעס / קונטי באס

בוא זעם ומלא אותי שנאה.

עתות של כעס הם אלו,

עתות של תקווה -

של אהבה.

 

פתאום אני אוהב לחיות,

אני כועס וזה עוזר.

פתאום אני אוהב לנשום,

הכעס ממלא את החסר.

 

שום דבר אינו מטריד אותי,

שום דבר אינו מזיז, אינו מבקיע.

חומה בצורה אני,

ושום פגז אינו יושיע.

 

שערי נעול, ואין מפתח.

אמוני ברח, ואין בוטח.

הכעס כבר כאן, הכעס כבר כאן -

והלוואי ולא יעזוב הוא לעולם.

 

פתאום אני אוהב לחיות -

כעס, אל-נא תֶבָרֶחֲ.

פתאום אני אוהב לנשום -

כעס, את תרופתי אתה רוקח.

 

______________

 

מגעיל, זה מה שזה.

קונטי.

נכתב על ידי , 23/12/2006 18:17   בקטגוריות Literary, סיפרותי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-27/12/2006 21:28
 



גשם.


יורד גשם. גם אתמול, בת"א עם מאיה-גאיה-ואלמוג ירד גשם. אך, אתמול... כמה כיף היה. כמה זמן לא ראיתי את מאיה, את גאיה ואת אלמוג. מזל שיש אנשים כאלו שמבינים אותי, ומזל שהם גרים רחוק – ככה אני יכול ליום אחד להתרחק מכאן, ולמצוא שלווה...

 

מאיה, גאיה, אלמוג – תודה!

 

קונטי.

 

נ.ב.

אה! נגמר הפרו! סופסוף! כבר חיכיתי לזה, עכשיו אני יכול לכתוב בלי שאני יודגש ב'בלוגים שעודכנו לאחרונה'! עכשיו לא יכנסו אליי רק כי אני מודגש! עכשיו הכותרות שלי יכולות להיות הכי פרובוקטיביות שיש! :)

נכתב על ידי , 23/12/2006 11:02   בקטגוריות Optimistic, אופטימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זיכּרון ישן חדש. ב-23/12/2006 15:38
 



לדף הבא
דפים:  

28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)