לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

Guess What


שובצתי במקהלה.

ק'.
נכתב על ידי , 25/6/2007 13:16   בקטגוריות Released Angers, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mish. ב-5/7/2007 02:50
 



עיצוב חדש.


נחמד, לא?

ק'.
נכתב על ידי , 24/6/2007 14:17   בקטגוריות Blog Matters, ענייני הבלוג  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רף ב-25/6/2007 21:12
 



רשימות תחילת-חופש


1. תעודות.
אנגלית, רמה א/1 - 100
הבעה עברית - 95
הסטוריה - 100
חינוך גופני - 70
מדעים - 95
מורשת ישראל - 100
מקרא - 100
מתמטיקה - 90
מתמטיקה (האצה) - 90
נגינה - 100
ספרות - 95
ספרות המוזיקה - 100
רוסית - 80
של"ח - 95
תורת המוסיקה - 100
עבודת חקר (מדעים) - 90
כתיבה יצירתית - 100
העשרה לשונית - 100

בסה"כ, ממוצע יפה של 94.5, וגם זה רק בגלל ספורט (כזכור, קיבלתי ציון לא-כל-כך טוב ללא שום סיבה נראית לעין).

2. ענייני-תלמה.
מתקרבים המבחנים לתלמה. אין לי שום סיבה לדאוג בקשר למבחנים הרגילים באנגלית ומתמטיקה (נכון?), אבל יש לי הרגשה שאני עומד ליפול קשות בתיאוריה. אומנם קיבלתי 100 בתורת המוסיקה (גם בבי"ס, גם בקונס'), אבל בכלל לא עבדנו על כמה דברים מרכזיים שיהיו במבחן*.
מה גם, שיוצא שיש דבר כזה שנקרא "מפגש תזמורת", ואני לא הוזמנתי אליו (נכון ליום שישי ה- 22.06.07). מה זה אומר? שאני לא מנגן בתזמורת? אז בשביל מה הצטרפתי לביה"ס? בשביל לשיר? זה מעלה כמה שאלות. זה כנראה גם ממש יפריע לאמא שלי להבין למה היא שולחת אותי לשם וכנראה יגרום לכך שבסופו של דבר אצטרך לעזוב את ביה"ס. למה? כי לפי מה שאני הבנתי, לא מכניסים טובה בגלל שאין טרומבונים (יצירות שמנגנת בהן טובה מחייבות 3 טרומבונים), וזה יכול לא להשתנות עד כיתה י"ב. זה כל כך מכעיס אותי, שאחרי כל המאמצים שהשקעתי בשכנוע ההורים, בקבלת המלגה, וגם בנגינה - הכל בשביל להתקבל לבי"ס הזה - אני לא עומד לנגן בתזמורת. עוד יותר מכעיס, שבאופן רשמי, אף אחד לא אומר לי כלום. כל המידע שאני מקבל הוא מתלמידים אחרים מהמגמה, ובעצם - גובל בספקולציות. אז מה למה אני דואג? כי זה המידע היחידי שיש לי, ובנתיים הוא מאשש את עצמו.

3. תהיות לא נעימות.
יש אצלנו מנהג ישן במקהלה, שכבר כמה זמן לא היה בשימוש, לקיים שיחות אישיות עם המנצחת. מין "ספת פסיכולוג" כזאת. אתמול דיברתי איתה, והיא שאלה אותי במלוא הרצינות כל מיני שאלות בקשר לטוּבָּה. אני ממש אוהב את הכלי שלי, אבל היא אמרה שזה "כלי בעייתי מבחינת רפרטואר", וש"אתה תצא מתלמה ותהיה טוב בתיאוריה אבל לא תוכל לעשות עם זה כלום". אז מה היא מציעה? לעבור לכלי אחר או ללמוד אחד בנוסף. לעבור לכלי אחר, אני לא מתכוון, כי השקעתי בטוּבָּה ממש הרבה ואני לא רוצה שהכל ירד לטימיון**; אבל אולי באמת עדיף ללמוד בנוסף גם טרומבון? בבאריטון יש את אותם אצבועים כמו לטוּבָּה, ואותה פיה כמו לטרומבון. בעצם, אם אני אלמד טרומבון אני אלמד שני כלים במכה אחת. טוב, כמו שאני אומר לכולם, הכל תלוי במערכת השעות שלי ואיך אני מסתדר איתה. אם אני אספיק לעשות שיעורי בית והכל, אולי אני אקבע לי שיעור טרומבון באותו יום של שיעור הטוּבָּה, לפחות לכיתה ט'.

4. אז מה אני עומד לעשות הקיץ?
קודם כל, אני לא מתכוון לעבוד. כן, קראתם טוב. אומנם אמא שלי השיגה לי ראיון עבודה בפארק המים שפיים, וזאת עבודה טובה שהרבה בני נוער היו רוצחים עבורה, אבל לי יש מספיק כסף מהיומולדת ומדמי הכיס, ובגלל שאמא התעקשה לקנות לי את ספרי הלימוד לשנה"ל הבאה, אין לי על מה לבזבז אותם. אני מעדיף להתאמן על שלושת היצירות החדשות שהמורה שלי נתן לי (ודורש לשמוע אותם בע"פ בשיעור הראשון של ספטמבר), ולבלות עם רפי, שמתגייס באוגוסט.

5. מסיבה לכבודי?
אתמול הוזמנתי לסניף המקומי של מקס ברנר בשביל לחגוג את תחילת החופש, כך חשבתי. התאספנו כמה חבר';ה מהשכבה והזמנו כל אחד מנה יותר משוגעת מהשני שמלאה בשוקולד איכותי מפה ועד הודעה חדשה. ואז, פתאום, אחרי שכולם אכלו ושבעו (וגם קנו מתנות בחנות ליד), יוצא שזאת בעצם מסיבה לכבודי ולכבוד או';. ולמה? בגלל ששנינו עוזבים את הבי"ס, וחברינו החליטו להיפרד מאיתנו בסטייל. תודה כולם! :)

ק'.



* במושגים מוזיקליים: אולי אני אוכל לזהות אקורד מאז'ורי ומינורי ולהבדיל ביניהם - אבל לא יותר מזה. במרווחים אני פשוט גרוע, וכל מה שאני מסוגל להבדיל זה אם המרווח זך או לא, מה שלא עוזר לי להגיד אם זאת קווארטה או קווינטה. אולי אני אצליח לזהות טריטון, אבל להגיד אם זאת קווארטה מוגדלת או קווינטה מוקטנת אני אוכל רק אחרי הפיתרון. אומנם אם אני יודע לבנות ממש טוב סולמות ומרווחים, אבל אם נוסיף לרשימה הארוכה את העובדה שאני אפס בהכתבות מלודיות, הלך עליי.
**
חוץ מזה, לא שמעתי על הרבה טוּבָּיסטים שעברו מטוּבָּה לקרן-יער, כמו שהמנצחת הציעה, וממש הצליחו לנגן משהו, ואתם? הפיה של הקרן היא ה-ר-ב-ה יותר קטנה מהפיה של הטוּבָּה, ובעצם גם הרבה יותר קטנה מכל פיה של כלי-נשיפה אחר, גם חצוצרה. הפיה של הטוּבָּה היא הכי גדולה, ואני לא רואה את עצמי מגשר על ההבדל, במיוחד כשזה דורש שעות על גבי שעות של אימון מיותר - וכנראה שגם אחריו אני לא באמת אצליח לנגן על הכלי באמת, אז עדיף שלא.
נכתב על ידי , 22/6/2007 06:59   בקטגוריות School, General, כללי, בית ספר  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיש ב-24/6/2007 23:03
 



לדף הבא
דפים:  

28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)