לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חזרה על אובייקט מסוים מספר פעמים עם שינויים שהולכים וגוברים, עד ליצירת אובייקט שונה לחלוטין מהמקורי.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

פגישה עם המורה החדש.


לצערי, המורה הישן שלי לטוּבה פרש לגימלאות, לכן נאלצתי לחכות במתח במשך כל החופש בשביל לפגוש את המורה החדש. והוא לא איכזב אותי. ככה, כרקע: הגעתי לכלי שלי בגלל פרוייקט חדש שנפתח בחטיבה (AKA "כיתת מוזיקה"). משם גילו את הפטנציאל האדיר שלי ושמו אותי בשיעורים פרטיים. אני לא בטוח אם צדקו בקשר לפוטנציאל, מה שאני יודע שתוך כחצי שנה של שיעורים פרטיים הגעתי להישגים לא רעים כלל.

 

בכל אופן, המורה שהיה לי פרש לגמלאות, כמו שכבר אמרתי. אתמול התקשר המורה הנוכחי, נקרא לו ק', והזכיר בקשר ליום שיבוץ. בטלפון, לפחות, הוא נשמע כמו החיקוי של אדיר מילר לגיידמק. הוא אמר להגיע ב- 19:30, אבל הגעתי ב- 19:00 כי אמא התעקשה. ההורים נכנסו לדבר עם המנהל בקשר לשנה החדשה ולקונטרבס, ואני חיכיתי. בנתיים פגשתי חבר מכיתתי, ר', וניהלנו שיחת חולין קטנה. התברר שהוא נכשל באנגלית, קיבל על זה מכתב הביתה בתחילת החופש, לא התכונן אפילו טיפה למבחן המעבר, ועכשיו יהיו לו בעיות והוא כנראה ילמד אנגלית עם הכיתה הטיפולית. מה לעשות, לא לומדים- לא מקבלים תוצאות. אני נשמע כל כך כמו המחנכת שלי עכשיו. ><"

 

יותר קרוב לשמונה, בגלל פקקים וכאלו, התיישבנו כולנו בחדר קטנטן (לא ברצינות, אחד מההורים היה צריך לשבת בחוץ) והקשבנו להרצאה. הוא סיפר על עצמו, על נגנים מפורסמים בטוּבה ומה הוא דורש מתלמידיו. בנתיים הכל בסדר. הוא ביקש לפחות שעה ביום, מה שאני גם ככה התכוונתי לעשות, ולמען האמת- הוא די מצא חן בעיניי. הכי הצחיק אותי בכל הסיפור זה המשפחה המרוקאית שישבה בצד: הילדה הסתכלה על אחיה- התלמיד החדש בטוּבה, האח על האמא והאמא- במבט מבועת משהו- על המורה. "אוי ווי" היא בטח הייתה חושבת לעצמה לוּ היא הייתה יודעת אידיש "במה הסתבכתי". בכלל, היא בכלל עצבנה אותי. כל המשפחה הייתה צריכה לחשוב ביחד במשך 5 דקות מה להגיד: "הוא בכיתה ד'", "הוא עולה לכיתה ה'" או "הוא בכיתה ה'". מסכן המורה שלנו, גם ככה לא טוב בעברית עוד צריך להתמודד עם המוח של המרוקאים (לא שיש לי משהו נגד מרוקאים, כמובן).

 

...

 

אם כבר מדברים על קונטרבס:

יוצא שאין מורה אבל יש כלי. המנהל אמר שאם הוא לא יצליח להשיג קבוצה של 3 תלמידים לפחות, אני אצטרך לנסוע לכפר סבא בשביל שיעורים פרטיים. לא פרקטי. אולי מישהו מכם? ~פרצוף-מפתה-במיוחד~

 

קונטי.

כאן בשבילכם.

נכתב על ידי , 31/8/2006 20:58   בקטגוריות Music, מוזיקה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סופסוף.


לילה רגיל, יחסית.

במיטה מ- 23:30, הרדמות בסביבות 00:15 והתעוררות פתאומית ב- 07:00.

אני כל כך מרגיש בשנה"ל עכשיו. ><"

 

קונטי.

נכתב על ידי , 31/8/2006 09:03   בקטגוריות General, כללי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה (כמעט) ללא שינה 2.


אני מניח שהלילה הזה היה טוב יותר. נרדמתי ב- 01:00, הלכתי לישון ב- 21:00. לא ידעתי שלחזור לשעון בי"ס יהיה כל כך קשה. כל החופש הלכתי לישון ב- 05:00 בידיעה שתוך יומיים אוכל לחזור לשעון הרגיל שלי של לקום בשבע וללכת לישון בעשר. ועכשיו, אני לא יודע מה לעשות. אני מקווה שאני לא אראה כמו זומבי מהלך ביום הראשון ללימודים בגלל שלא ישנתי חצי לילה.

 

אם כבר מדברים על סוף חופש, אולי הגיע הזמן לסיכום קטן?

- טיול לאיטליה.

- שבוע חופש אצל סבתא.

- סופרלנד.

- לונאפארק ת"א.

ובעיקר: - רק בילויים.

 

אני חושב שאני אתגעגע לחופש הזה. יכול להיות שלא. כל חופש נראה לי כהחופש הראשון שלי, משום מה.

 

קונטי.

נכתב על ידי , 30/8/2006 10:41   בקטגוריות General, כללי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קונטי. ב-30/8/2006 12:57
 



לדף הבא
דפים:  

28,939
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , חטיבה ותיכון , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוסע רושם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוסע רושם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)