לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Schrei So Laut Du Kannst-Schreii!!!


"חזרת לנקודת ההתחלה-עכשיו הגיעה הזמן שלך תראה להם מי אתה!"

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

1000 eceans!!!!


שלום לכם(:

אין למה לעדכן..אבל מתחשק לי^^

אני סתם יושבת שומעת מוזיקה ומסתכלת על דינה במצלמה עושה פרצופים מטומטמים כמו שהיא עשתה פעם אחת אוי זה היה קורעXD

הלכתי להתקלח והשארתי את המצלמה פתוחה..קיצר הלכתי..אבל אזס נזכרתי שאני צרכיה להוריד את כל הצמידים

[זה דיי הרבה] כי אני לא מתקלחת איתם.

אז חזרתי לחדר וסתם רציתי לראות מה היא עושה..ואז אני קולטת אותה משתגעת כמו איזה חולת כלבת מול המצלמה.

זה היה רגע קורעXDXDXD

 

 

אוקיי...בקשר לכותרת.

יש כבר את הגירסה של 1000 merre באנגלית-1000 eceans.

כל מי שרוצה לשמוע - http://www.dailymotion.com/video/x4bmj9_tokio-hotel-1000-oceans-preview_music?from=rss  

טוב תהנו לכם(:

 

 

 

אין לי עוד משו לרשום לכם.

משעמם לי פההההה!

מחר אני הולכת לבצפר אחרי שבוע שלם שלא הייתי שם.

חוזרים לכלא..=[

 

 

 

 

 

טוב לילה טום וחלומות ביל לכולם^^

שוקו קאוליץP;



 

 

 

נכתב על ידי , 9/2/2008 22:53  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כלום לא קורה פה..הכל כרגילXD


 

 

בוקר ^^"

אני חולה.

בגלל זה לא עדכנתי..

טוב גם לא הייתה לי סיבה לעדכן.

היום נזכרתי במשו.

ביום ראשון בבצפר לא הרגשתי טוב אז בסוף שעה רבעית הלכתי הביתה.

כשעליתי על 27 התיישבתי מאחורי הנהג.והוא שמע רדיו.

והיה שם שיר כל כך מצחיק.

אז החלטתי להרויד אותו.

הנה המילים של השיר:


 

 

כלום לא עצוב/אביתר בנאי.

 

מישהו נכנס לחנות דווקא נחמד מאוד
רגע כואב בחזה ופתאום נופל ומת
בגיל ארבעים ושש עם בית ואשה
ורגע אחד בחזה ואשה אחת
תישן לבד.

מישהי נוסעת בטרמפ דווקא יפה מאוד
לא מזמן קיבלה הצעה היא חושבת שהיא תסכים
אוי כמה שהיא בכתה כשהנהג את החולצה
קרע לה.

תינוק בקומה מעל בוכה חזק מאוד
אבא את אמא דקר וירה לעצמו בראש
ודם מקומה מעל נוזל לי על החלון
על מה אני חושב הלילה.

כלום לא עצוב הכל כרגיל
כלום לא קורה פה
כלום לא קורה פה.

הרבה כאבים בגוף והרבה כאבים בלב
הרבה בניינים יפים והרבה אמנות ותרבות
הרבה הורים מתים והרבה קירות נסדקים
ולי זה נראה פתרון ללכת איתך לישון
הלילה.

כלום לא עצוב הכל כרגיל
כלום לא קורה פה
כלום לא קורה פה
הכל שקט, הכל שקט.

איזה לילה יפה לחלום חלומות יפים
.

 

 

 

נכון זה שיר אדיר?XD

אני חוהל עליו.

לא הצלחתי לעלות אותו לבלוג.

ונכנסתי ליוטוב ומצאתי מישו שעשה על זה סרטון מצויר XD

גם אותו לא הצלחתי לעלות לפה. ><"

אז הנה קישור:

 

http://www.youtube.com/watch?v=cV5spMHnDv4&feature=related

 

תהנו. (:

 


 

כמה תמונות מצחיקות [לפחות אותי הם הצחיקוD:] :

 

 




[אמתD:]   

 

 


 [-מאוד מכורה!]

[-מיק הכוונה אליך^^]

 


[-XDXDXD]

 [הם מפחידיםם!!!]

 


 

 

טוב זהו אין לי כוח אליכם^^

יום טוב לכולם.

שוקו קאוליץ><

 

 

 

 

נכתב על ידי , 6/2/2008 13:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיבובים מצחיקים על טוקיו הוטל.XD


בוקר טובבב(:

כמה זמן לא הייתי פה...חיחי.

פרצתי למיקי/דינה לבלוגגג!!

מועהעהעעעע....

עשיתי לה שם פוסט של תמונות של טוקיו מדובבות....

לא היה לי כוח לעשות בבלוג שליXD

אז..פשוט לקחתי והעתקתי את מה שעשיתי אצלה:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*אוהב שפוינג* [מתאים לוXD]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

היא דיי ישנה אבל אני חולה עליההD:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*למי שמבין רוסית*

 

 

"תמותו סוקי!!!"-בעברית זה לא כזה מצחיק...

 

 

 

 

 

 

 

זהו אין לי כוחD:

שבת שלום לכולםםם(:

צ'או.

 


 

 

 


 

נכתב על ידי , 2/2/2008 12:41  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,479
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוקו קאוליץD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוקו קאוליץD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)