לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  -ני-

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

שככה יהיה לי טוב!


הבלוג הזה הוגדר כמחוק והצלתי אתו אחרי כ"כ הרבה זמן..


עכשיו עברתי עליו וקלטתי שאני בן אדם עצוב אני פשוט בן אדם שבוכה כועס ונוטה לצד העצוב שלי למה אני תמיד בוכה למה אני כזאת בכיינית וכעסנית?


זה לא כזה מגניב כלל..


למרות שעכשיו אני מרגישה ככה לפני הרגשתי עייפות ושמחה..


אני אוהבת בסה"כ את החיים שלי אין לי יותר מדי מה לעשות עם זה מה אני יגיד לכם.. מזל שלפחות החזרתי את הבלוג הזה לחיים שכולם בטוחים שהוא מת ואני יכולה לכתוב בו אנונימית!


איזה כיף לי..


מסיבת גיוס בנופית היתה סטלה היתי שיכורה אבל בעקרון בקולה היתי בעקרה היתי עם 6 בנים!


ז"א רק עם 4 לסקס..


האחרים זה משהו ליד בלי כוח לפרט עכשיו!


אני גם לא אוכלת טוב בימים האחרונים..


וכל הדברים שלי כמעט אצל לילוש אני צריכה ללכת לקחת את זה ממש..דברים שימושיים ממש האי פוד המשקפים המכנס והחולצה האהובים עלי..


אני מתגעגעת..


איזה זין של עז מתה!


וגם חברה שלי קור האקס שלה עושה לה את המוות אני כ"כ קרובה להרוג אתו על אמת...חח נשמעתי כמו ילדה קטנה על אמת חח


טוב.. ממ..חוצמזה שהמחשבות האלה כבדות לי כזה בראש אני גם עובדת וכמה כל בוקר ב6 כדי להתארגן להתלבש לשתות קפה.. ולהספיק לאטובוס של 7וחצי שהוא במרחק 10 דקות הליכה ואח"כ להגיע בזמן עד8 לעבודה שזה בעצם עובדת של אמא שלי אני שומרת על הבנות שלה עד שהיא מסיימת אצל אמא שלי זה ממש סבבה רק בטיזנעמוק..למי יש כוח לנסוע עד לשם כל יום לא אני שואלת אתכם אני גרה בצד השני של הישוב וזה עצוב ממש שאני צריכה לנסוע ולהיות לחוצה כל בוקר אני מתעוררת על קוצים סעמק.. וגם שי לא עזר לי במיוחד יש לו חברה והוא בכל זאת אומר לי כאלה דברים שהוא רוצה אתי וכאלה אני אישית רוצה למות! אני ממש רוצה אתו הוא חמוד ויש לו אופי מדהים ממ הוא מנשק סבבה..ואני מתה עליו אני פשוט רוצה אתו ממש..אבל את מי אני לא רוצה יענו זה לא חדש הוא פשוט היחיד שאני חושבת עליו המון על מה שהוא אמר לי..ומה שאני אמרתי לו שיחה הזויה להפליא בקטנה..{:


ממ.. משעמם לי!

ואני צריכה ללכת לשימוש

ביי

3>

-ני-

 

נ.ב. אין סיבה שתנסו לקרא את הפוסטים הקודמים העברתי את כולם לטיוטה אני רוצה שזה יהיה אנונימי ושלא תזהו אתי ואם מישהו מזהה אתי את/ה יכול לקרא פשוט זה יהיה לי לא נעים תחשוב/תחשבי פעמיים אם זאת ההרגשה של הנקיפות מצפון שאת רוצה לעשות לעצמך ולגרום לי !
נכתב על ידי -ני- , 14/7/2008 20:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,281

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-ני- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -ני- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)