לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דימיונות על אהבה שאין לי


בלוג שבו אני יכתוב את כללל הדימיונות שלי...על אהבה...זאתי שחסרה לי....זאתי שאני יוצרת בדימיוני...ובכלל על דברים שבדימיון שלי...

Avatarכינוי:  *-*ילדת*הפנטזיות*-*

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

חזרתי לכתוב קצת בבלוג הלסבי שלי


אזז...מלא זמן לא עידכנתי בבלוג הזה...ליתר דיוק חודש וקצת..

זה הבלוג שלי...החסוי שבו אני "בלי מסיכות"..

הוא עזר לי כשהעובדה שאני לא סגורה על הזהות המינית שלי הייתי באוויר בצורת סוד..

עכשיו שאני כבר אמרתי לאנשים [שהם לא באמת התייחסו לזה ברצינות..ולא..לא אמרתי להורים שלי ולא לאחותי רק לכמה חברות..אבל סתם זרקתי הערה...קיצצר]

עכשיו שזה כבר לא איכפת לי ולא מזיז לי כלכך...שככתי מהבלוג הזה..

אבל אני לא יודעת למה..היום הרגשתי צורך להכנס אליו שוב..וכשראיתי את כל התגובות לפוסט הקודם..זה עשה לי חשק לעדכן קצת..

 

אז..ככה...

לאחרונה אני מאוד מנסה לשכוח מהעיניין הזה..ולא כי העיניין מפריע לי...את האמת שהוא ממש לא..אני בסדר גמור עם זה..אלה פשוט כי עדיין לא החלטתי וכי חשבתי שאני יחכה להגיע ל"גיל המתאים" כדי לחשוב על זה שוב..

לפעמים זה עולה לי לראש...נגיד בשיחות עם חברות שלי שמתווכחות איתי עם אני יפה...ואחת מהם היום אמרה לי "את?לא יפה??חחחXDעם הייתי לסבית הייתי עושה אותך!"...וזה גרם לי לחשוב על העינייןם הזה טיפה..

זה לא עיניין שבאמת מתריד אותי...הוא פשוט לפעמים עולה טיפה לאוויר ומזכיר לי כמה שהייתי רוצה להכיר מישי לסבית...סתם בשביל לדבר איתה...סתם כדי לשמוע את הסיפור שלה..פשוט סתם...

וגם עוד מקרה שבו חשבתי על זה היה יום שישי שעבר..

אחותי עשתה לי חינה בשיער..ואז דיברנו על הילד שהיא דלוקה עליו וזה..ואז אני זרקתי הערה "אין מה לעשות.אין לנו אותו טעם בבנים!"..ואז היא אמרה לי "נכו כי בינתיים את נדלקת רק בבנות!"[היא מתכוונת לזה שאני מעריצה של טוקיו הוטל ושאני חושבת שביל וטום שווים...זה סתם קטע...עזבו...]..קיצר אחרי זה אמרתי לה "הם בנים חולי!!!מתי תביני!!!?!?!"

ואז היא מארה לי "נוו..לא נורא..יש הומואים ולסביות בעולם"..

זה גם העלה שוב את הקטע הזה לראש..

 

אני גם התאהבתי בילד אחד..והוא ממש נשי..יעני הוא דומה לבת והכל..אבל לדעתי הוא כלכך יפה!!!

והוא גם אימו כזה...אוי...

טוב זה גם לא משנה...

 

בקיצור נירא לי שמיציתי את עצמי להיום..

ואני מפסיקה להיות כלכך חסויה בזה  שאני יכתוב לכם כאן את האייסיי שלי ועם אתם רוצים את המסן תכתבו לי את שלכם ואני יוסיף[במסן שלי יש את השם שלי ואני לא רוצה שהוא יופיע כאן]

289306950

אני יישמח שתוסיפו אותי!!!!!מאוד ישמח!!!!!!

33>

*-*ילדת*-*הפנטזיות*-*

נכתב על ידי *-*ילדת*הפנטזיות*-* , 3/10/2007 20:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,011
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*-*ילדת*הפנטזיות*-* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *-*ילדת*הפנטזיות*-* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)