לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

visions of the night


.......ooooohhh..... scary

Avatarכינוי: 

בן: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

אוקיי... אחרי פולין... די משעמם...


 

 

אכן אכן... חזרתי... התגעגעתם נכון? איך לא...

 

*מה לינה... עדיין לא מאמינה שנסעתי? חח...*

 

קיצקץ... היה בנזונה... באמת חוויה... אסור לפספס... יעני... בחלקים ה"קשים"... היה כזה... טיפה מבאס.. מדכא וכו'... לא יודע... אני מניאק קר לב וחסר רגשות אז אני לא כל כך הושפעתי... אבל ידעתי מתי עושים צחוק ומתי לא... אולי חסר רגשות אבל לא חסר טאקט.... =]]

 

                    בחלקים היותר נחמדים.. זמן חופשי במקומות... סתם טיולים... או באוטובוס... פיי... כמה צחוקים עשינו... כל כך הרבה שקשה כבר לזכור הא?

          גיא הפך לעז... אבל זהו זכרון שישכח כיוון שאין תמונות.. הסבר אחר כך... איתמר הפך לחרמדילדו.. שילוב של חרמן ארמדילו ודילדו.. איך? אנערף.. פשוט שמעתי...

                             אה... הייתה לנו איזו מדריכה מוזרה כזאת... שטיפה חפרה לנו בקטעים כאלה ואחרים.. אבל הייתה סבבה.. עשתה צחוקים... קצת...

 

(בשלב מסויים ביום האחרון.. היה טיפה קר אז תפסנו אותה מקפצת ומרקדת במקום... התחלנו להלחץ... אבל עבר....)

 

יו... זין שאין תמונות... הבטחתי הסבר נכון? טוב... אז ביום ה..שלישי ככה.. היינו בבית מלון ללילה אחד.. חבל.. דווקא אחד מגניב... קטן כזה... כולם שנאו אותו משומה... אני דווקא חיבבתי אותו קלות.... לא משנה.... אז כשעזבנו בבוקר... למרות שעשיתי סריקה אחרונה בחדר לראות שלא שכחתי כלום... לא ראיתי את המצלמה שהייתה מחוברת למטען בשקע בגובה של... 5 ס"מ מהרצפה... מאחורי המיטה כזה... בפינה של החדר... אז.. כשהגענו לתחנ הראשונה שלנו ביום הרביעי... אני מחפש את המצלמה... לא בתיק... אוי... נשארה במלון...

 

 

      זין!!!!    אבל מילא... הייתי באבל אולי... שעה... כן כן... אני... לא בגלל המכשיר.. זה חפיף.. מ'כפת לי... אבל כל התמונות שהיו לי שם!!! רעבק!!

                          ואלו שהיו יכולות להיות שם!!! אני הרגשתי כאילו כל המסע נהרס לי.. או לפחות רובו... כי לא יכולתי לצלם.. ואני בקושי אזכור משו משם בלי התמונות... זין...

 

אבל לא נורא.. לא בוכים על חלב שנשפך... על מצלמה שנשכחה אולי קצת... אבל על חלב לא.. תמיד יש עוד שקית... =]

 

    והקטע עם גיא שהפך לעז?    אז... אמרתי לגיא לעשות פרצוף כזה של.. מסכן.. משולב עם עצוב... וכזה... לא יודע מה לעשות... והוא יצא כל כך כמו עז!!! יעני.. אם היתם רואים את זה לשבריר שנייה.. רק מצמוץ כזה... הייתם בטוחים שצילמתי עז...                               רעבק... עכשיו היא בטח אצל איזה מנקה פולנייה שלא יודעת מזה בכלל.... בטח חושבת שזה מערבב לקפה....

 

 

 

נו טוב... חזרנו... היה טוב... לא אומר טוב שהיה כי אני ממש רוצה לחזור... היה פשוט פיצוץ... גם כל הקטע של המסע עצמו... הסיבות העיקריות שבגללן יצאנו... וגם בגלל הגיבוש העצום שהיה שם בין כולנו... הביחד הזה שהיה במשך שבוע שלם... כולם היו עם כולם... באמת.. חיבור שיש רק במקרים כאלה...

 

    השאלה היא אם זה ישאר ככה גם אחרי... או טיפה יאבד מהקסם שלו אבל ישארו סימנים... או שיעלם לגמרי... כולם יחזרו לאנשים שלהם... וישכחו בכלל שדיברו אחד עם השני...

 

                                        אני מהמר על האפשרות השנייה.....

 

אבל באמת... עם כל הקיצ'יות שבדבר.. האנשים שהיו שם... באמת היו סבבה... אני לא הולך לומר מדהימים כי אני שונא את המילה הזאת... למרות שזו מילה יותר מתאימה לתיאור...

כולם היו למען אחרים... לא היו חארות.. לא עשו שטויות מיותרות... באמת... היו סבבה... כל הכבוד אנשים.. =]]

 

 

טוב... עכשיו אני סתם בבית... יומיים אחרי... חשרנו בלילה בין שלישי לרביעי... אז זה נחשב יומיים אחרי נכון? נגיד... אתמול היה לנו מן הסתם חופש מבצפר... היום כביכול היינו אמרוים להיות בבצפר... אבל באמת... יום אחרי שאנחנו חוזרים מחו"ל... ממסע כזה... אתם באמת מצפים שגם אם נגיע אנחנו עוד נלמד? אפחד לא בראש של להתרכז בכיתה בשומדבר...

 

       ומחר זה כבר פורים.. אז נחזור ביום ראשון... נראה את כולכם אז אוקיי? אוקיי....

 

טוב... זה היה פוסט חופר ביותר... אם הגעת עד לפה בלי להתייאש.. סחטיין... קבלו צל"ש... אבל לפחות נהנתם לקרוא נכון? בטח....

 

 

אוקיי.... אני אלך... לא יודע... לאכול? כן....  יאללה... או שנראה אתכם בסופש... או בבצפר... אבל נתראה....

 

 

                        סלאמט....

 

 

 

 

נכתב על ידי , 20/3/2008 13:02  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,270
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnight sick אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על night sick ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)