לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

|יולי עזרה ועיצובים|


באתר ייהיו הרבה דברים שאני עיצבתי וברבה עזרה לאתרים. אני מקווה שתגלשו בבלוג שלי ודהוא יעזור לכם בבניית אתר! אוהבת המוון, |יעלוש|

כינוי:  |יעלוש|

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

מאחורי המשקאות XD


היי!!

הבאתי לכם פה עוד תחרות, כדי שייהיה לכם מבחר XD

בתחרות הזאת ייהיו רק שני מקומות, כי יש רק שלוש דמויות =]

אז...כל מה שאתם צריכים לעשות זה לכתוב את הפרטים הבאים:

 

שם

כתובת בלוג/אתר

מספר דמות

 

ולשים את השלט הבא באתרכם:

 

img79/4610/85412132ei1.jpg

 

וזהו! אתם רשומים XD

 

הנה הפרסים:

לבלוג- עיצוב הכולל לוגו כותרת ומפריד

לאתר טיפו- עיצוב הכולל לוגו כותרת רקע ומפריד

לאתר HTML- שלוש כותרות לאתר וחתימה

 

פליז תרשמו אנשים!!! =]

 

img208/7177/21830691ac0.jpg

 

 הרשומים:

 

תות- צלילוש מ- If We Were A Movie

שוקולד-

בננה-יעל ממסטיק

 

תירשמו אנשים XD

img212/4067/92748119nb1.jpg

נכתב על ידי |יעלוש| , 26/8/2007 14:52  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הביקורות...


היי!

כאן אני אשים את הביקורות שלכם XD

רוצו להזמין!!

 

הביקורת של המתוקה שלך מבלוג בודהיזם:

הבלוג שלך מאד חמוד XD

הצבעים יפים ויש לך הרבה תגובות.

טיפה קשה לי לתת ביקורת לבלוג בבלוגריה, אבל אני משתדלת (:

המלצות לעתיד: אני הייתי ממליצה לך לפתוח בלוג רגיל, נניח כמו שלי, ולהשקיע בעיצוב (לוגו, כותרות).

אני חושבת שזה נראה יותר מושקע XD

אבל בתור בלוג בבלוגריה יש לך בלוג מאד מתוק =]

ציון מסכם- 8.5 XD

מקווה שעזרתי...(:

 

הביקורת של מירלה מ- Build God, Then we’ll Talk

יש לך בלוג מאד יפה!

יש לך המון כניסות והגבות, העיצוב שבבלוג שלך מאד יפה ומושקע והתוכן מאד מעניין XD

הסירטונים שאת מכינה מאד מאד מתוקים D=

המלצות לעתיד: תמשיכי ככה :)

ציון מסכם: 9 XD

מקווה שעזרתי...(:

 

img212/4067/92748119nb1.jpg

נכתב על ידי |יעלוש| , 25/8/2007 21:35  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפעל ביקורות XD


היי!

אז כפי שאתם רואים פתחתי מפעל ביקורות XD

איך מזמינים??

שמים את השלט של המפעל...

 

img214/8569/87828404pc6.jpg

 

וכותבים לי את הפרטים הבאים:

 

שם:

שם אתר/בלוג:

כתובת אתר/בלוג:

איפה שמתם את השלט:

 

וזהו!! הביקורת בדרך אליכם XD

 

רוצו להזמין!!!!

 

img212/4067/92748119nb1.jpg

נכתב על ידי |יעלוש| , 25/8/2007 21:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

2,067

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל|יעלוש| אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על |יעלוש| ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)