לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lead,Follow Or Get Out Of My Way




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

סמירף!!!!(סמירד)


1. השאלון 001 מאחורי (בונה על עובר)

2.היסטוריה חלק א' מאחורי (בתקווה שיחזירו לי תציון הגשה לקודמו,עידית צביאל עוד תשלם על זה)

3.נדפק הפלא'

4.גם החלופי נדפק

5.מילאו לי ולפשוש שלי 4 חודשים (עד 879780)

6.עוד מעט קורס קיץ (לשון)

7.קבוצה ומסגרת חדשה (כטרגל)

8.צריך עבודה,קשה,קשה!

9.טליה הוגשה על 100 בהיסטוריה(מתבקש לדפוק לה כפה)

10.החיים יפים עד שהם חרא!(מסתובב)

 

 

בהצלחה לכולם בלשון!!!(מי שצריך עזרה בלשון אני פה)

 

 

יאללה דעע אלל וורד לכולם :)

אההה...וזהרו לא להיחנק מקבבים.

 

 

נכתב על ידי hella good , 26/6/2008 16:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סלב!!!


מסתבר שאני מפורסמת!!!

 

 

 

 

 

נכתב על ידי hella good , 11/6/2008 13:01  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין דנמרק כוסומו!!!


 הגמר כל כך קרוב שזה מתחיל עוד כמה שעות!!!

ההתרגשות מתחילה כבר שבוע לפני,כול הבטן והראש בבלבלות והיפוכים מטורפים (אין קשר לקלקול קיבה)

יותר בסיגנון של פרפרים.

ואז שמגיע היום של הגמר,כמה שעות לפניי,הגוף מתחיל לרעוד ודפיקות הלב דופקות ממש בקצב מהיר,הידיים מזיעות ,הראש לא בריכוז עם יותר מדיי מחשבות,הלחות גוברת והלחץ בולע את האופטימיות.

יוצאים מחדר ההלבשה למיגרש ואז השמש מסנברת בעניים והאוויר פותח את הנשימה שהייתה קצת תקועה,מתקדמים עוד כמה צעדים ומאותה השנייה הריח של הדשה לא יוצאה מאף.

וזהו אין דרך חזרה זה או לתת את הכול או לאכול חרא.

מתמקמים בעמדות עדיין הרעידות משטלתות על כל הגוף ואז השריקה שבולמת את כל הרגשות ואתה פשוט מכונה שחייבת לפגוע כל מי שינסה לעצור אותך בדרך לניצחון.

כוסומוווו הגנו כבר לגמר.מה קבר רציתי לטוס לדנמרק!

משחק ממש לחוץ,אסור לאבד שום כדור אין מצב שמכניסים חנו גול.

הכדול אצלנו ואז חוטפים אותו והנה אני רצה כמו בהמה וניכנסת במישהי שמתגלגלת כמו קציצה על הדשא,אין שריקה הכול חוקי יאללה ממשיכים לתקוף.

והנה עוד גליץ',ואז עוד אחד ואז המכה רגל בראש.

וכול הפיזיות הזאת רק בגלל כדור מסריח.(ואני ממש לא פאוליסטית ברור?!*)

קיצר אין לי כוח לדרמה אז כן יצא שכמעט כל שחקנית אכלה בעיטה ממני מה לעשות!

בסופו של דבר היה טקו 0 עם חדרה ואז היו פנדלים כמובן בפעם השנייה הפסדנו בגלל פנדל מסריח.

כול הקבוצה התפרקה (נפשית)דמעות ובלגנים חוץ מכמה כולל אותי.

המשחק השני שהיה על מקום שלישי ורביעי גם אותו חירבנו בהפסד של 1:0 לבאר שבע אבל גם שם כמעט כל אחת אחלה בעיטה ובסופו של דבר סתם בזבזתי כמה חודשים על האימונים של הכדורגל בשביל זין בעין.כוסומו לא מאמינה שחרבנתי את דנמרק!

טוב לא הכול פייר אז לאלה שלוצים בעיטה דברו איתי!

 

 

נכתב על ידי hella good , 1/6/2008 22:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  hella good

בת: 32

MSN: 

תמונה




2,680
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhella good אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hella good ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)