לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

**נערת העיצובים**


בלוג עיצובים מדהים תהנו:][:

Avatarכינוי:  נערת העיצובים

בת: 29

ICQ: 2644782065 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

היי החלטתי להחזיר את הבלוג!


היי מה קורה?!

אז ככה אני ניצן מי שעדיין לא ידועת או יודע , ואני החלטתי להחזיר את הבלוג הגראפיקה שלי הישתפרה בהרבה ואני החלטתי לחזור ולנהל את נערת העיצובים!

כול התחרויות לא בתוקף שוב ואני מתחילה מחדש!

כמובן הזיכורונות נישארים והכול והרשימות גם והעזרים גם כן אבל התחרויות מחוקות אל תירשמו אליהם!

 

ההזמנות גם כן תזמינו מחדש מסודר!!

 

זהו!

באהבה ניצן מנהלת נערת העיצובים!

נכתב על ידי נערת העיצובים , 29/2/2008 17:01  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישהי :-) ב-22/6/2009 09:30
 





2,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנערת העיצובים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נערת העיצובים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)