לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של דורה>


היי אני דורה, שכחתי בבית את העיפרון השחור ועשיתי תמונה לכותרת, גם שכחתי את הואנס

כינוי:  דורה רוק!

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

נווללדד לי תינוק+תמונה שלו+תגיייבבבבוווו!!!


תגייבבבווו

למטה

נכתב על ידי דורה רוק! , 11/10/2007 10:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נולד לי תינוק!


אני ויוסי בניון מתחתנים

ילדתי את הילד ממנו

איך שהוא יצא לו גם זנב כמו של בוץ

הנה הוא:

נכון חמוד?

קוראים לו מרטינז בניון

יוסי חזר לכדורגל וכאלה כדי לפרנס אותנו

ואני אוליי יצא לחופשת לידה מהבלוג

אז ברכות על  הילד?

נכתב על ידי דורה רוק! , 10/10/2007 16:45  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני ובוץ הולכים מחר ליום כיף!


אני וחטפני נתכנן מחרתיים את הנקמה

כי מחר אני ובוץ הולכים ביחד

לקניון ביער אנחנו נקנה וואנס וסקיי

והרבה וודקה><

וניטים לבוץ

ונלך לספא לעשות לבוץ אמבטיית בוץ (D:)

וכאלה

עכשיו בוץ אצלי הוא הביא אקסטזי, וודקה ואת שלומי בראל

אבל שלומי כמעט גמר לנו את כל הסמים!

הוא אמר לנו שאם יתפסו אותנו עם לבן על האף

להגיד ששמנו סומק ובוץ יגיד שזה גלידה

מצאתי חבר חדש הוא ירוק ודומה לטינקי ווינקי זה.. דיפסי!

שכחתם מדיפסי נכון!!!

הוא החבר שלי עכשיו

הו הינה הוא בא לשתות וודקה

אה לא הוא הביא ג'ין

רגע בשביל מה יש מיקסר?

חכו שנייה~

חזרתי מממ זה טוב

עירבננו את הג'ין של דיפסוש את מה שנשאר מהוודקה (כן בוץ נורא מסטול)

ומצאתי קצת וויסקי ויין לבן בארונות של אמא מאמצת שלי

עירבבנו הכל עם מים, לימון וטאקילה בלי תולעת שמצאנו אצל חטפני בתיק

הוא כנראה חטף אותו!

יאממממ זה יצא נורא טעים

דיפסוש הביא לי עיפרון שחור בתור מתנה קטנה

דיפסי אני 3> אותך!

שלומי תשאיר לי קצת אקסטזי!!!
ובוץ תשאיר קצת וודקה

ביי ,דורה:).

נכתב על ידי דורה רוק! , 1/10/2007 22:52  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

215

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדורה רוק! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דורה רוק! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)