לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

CaffeineRunsInMyVeinS




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

הכל פה דפוק.


זזה מרגיז אותי,באמת שזה מרתיח אותי מבפנים,עכשיו אני מבין למה כולם רוצים להשמיד אותנו,כי אנחנו עם של מפגרים#@$@
תבינו על מה אני מדבר:
http://foreplay.shox.co.il/ART1/642/694.html



נכתב על ידי DorBoyy , 5/10/2007 18:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  DorBoyy

בן: 35

MSN: 

תמונה




939
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDorBoyy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DorBoyy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)