לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגיגים מעיר החטאים.


הגיהנום ריק, כל השטנים נמצאים כאן- וויליאם שייקספיר.

Avatarכינוי: 

בת: 17





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

למה שלא תעשי תעשי שאיבת שומן?


כמו שאמרתי לכם הייתי אמורה להכין להיום עוגת הלו קיטי, הכנתי, השקעתי בקישוט יותר זמן משלקחה לי ההכנה והאפייה עצמה, יצא מדהים.

בזמן שאני מקשטת עם סוכריות בגודל של מילימטר על מילימטר ומפסיקה לנשום בשביל לא להרעיד את היד ולהרוס את הציפוי המושלם שיצא לי, נכנסת אמא שלי עם אבא והיא מצביעה על העוגה "תראה איזה עוגה מדהימה, ממש כמו בקונדיטוריות של מומחים", ואז ראיתי בזווית העין את אבא מחמיץ פנים ומצביע לעבר הבטן התחתונה שלי (איזה קטע, רק סיימתי לשתות 4 כוסות מים ברצף). היא אמרה לו שאין מה לעשות ויש לי גוף כמו לאמא שלו, סבתא שלי, עם איזורים בעיתיים בבטן התחתונה והתחת. הוא ענה לה שזו אינה הצדקה להיותי שמנה.

 

הם לא ידעו ששמעתי אותם, סיימתי את העוגה, הכנסתי למקרר ועליתי לחדר של אחותי להוציא קיטור. אני נדהמת כל פעם מחדש על היכולת המדהימה שלה לאטום את האוזניים כשהזוג הזה פותח את הפה, לי אין את היכולת הזו ולכן בעינייה אני מאוד מוזרה שאני מתייחסת לאנשים שאני יודעת שהם קיצוניים וחסרי היגיון, מצא מין את מינו. הייתי צריכה לנקות את המטבח אחריי וביקשתי ממנה שתרד איתי כי הם יושבים שם והם יתחילו לריב איתי על משהו שוב, סתם בשביל לריב.

 

עבר לי.

עכשיו נכנסתי לבדוק את המייל שלי ואבא מתקן משהו במטבח,

"הייל, כשאת הולכת לביקורת אצל הפלסטיקאי שבוע הבא, תשאלי אותו בנוגע לשאיבת שומן איזורית בבטן התחתונה, אני אממן לך".

 

כלכך הרבה דברים עוברים לי עכשיו בראש ואני לא מצליחה להוציא כלום בכתב. וזה לא מההלם, גם לפני שנה עם משקל של BMI 16 הם הציעו לי "עזרה" עם איזור בעייתי, שהוא לא בעייתי בכלל אבל הבטן פאקינג מתנפחת אחרי כל ארוחה ומים, כי זו בטן מחורבנת. זה לא שומן קיבינימט. אבל השכל הרפוי שלהם לא מספיק אינטליגנטי בשביל להבין את זה.

פאק!

 

לא לא, עשיתי דרך ארוכה בשיקום עצמי ואני עוד לא סיימתי אותה. אני לוקחת נשימה עמוקה וחושבת על סוף יולי, אני חוזרת הביתה, לקליפורניה. במקום שהוא הכי רחוק מלהיות הבית, אני מרגישה בפעם הראשונה בבית, כי כאן זה לא.

 

*

 

צילמתי את העוגה, לא תכננתי לרשום פוסט היום לכן אני אעביר את התמונות ואצרף לפוסט הזה. אולי בערב.

 

לינק חביב - אחד מיומני הדיאטה (טוב נו, לא בידיוק יומן  דיאטה) היותר מעניינים שנתקלתי בהם בישראבלוג (ויקי וייל, את עדיין אחותי הוירטואלית נאמבר וואן!).

 

ויש לי מצב רוח לכתוב משהו אופטימי וציני, כנראה מחר :)

נכתב על ידי , 28/3/2008 13:58  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של My Life * ב-1/4/2008 16:17



347,574
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , החיים מעבר לים , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיילי מונרו. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היילי מונרו. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)