לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגיגים מעיר החטאים.


הגיהנום ריק, כל השטנים נמצאים כאן- וויליאם שייקספיר.

Avatarכינוי: 

בת: 17





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

זה לא הסוף


אני לא מוכנה לכתוב פוסט פרידה כי הסגירה של ישראבלוג מבחינתי היא לא הסוף, היא רק ההתחלה. של מה? אני לא בטוחה אבל ההודעה על הסגירה הייתה סוג של כאפה שהעירה אותי. נזכרתי כמה שאהבתי לכתוב, ועד כמה הכתיבה עצמה עזרה לי לדחוף את עצמי קדימה ולהעיז לחלום. חלומות שנמצאים בראש נשכחים ונעלמים עם הזמן, חלומות שמקלידים לעומת זאת תמיד נשארים שם להזכיר לנו לא לוותר על עצמנו.


אני רוצה לחזור לכתוב, אני צריכה לחזור לכתוב, קשה לי בחיים כשאין לי את התרפיה שבכתיבה לכן החלטתי שאני חוזרת אומנם בפלטפורמה אחרת, אבל אני חוזרת לכתוב. מי שהכיר או המשיך לעקוב אחריי מוזמן כמובן לעבור לקרא אותי במקום שאליו אעבור, רק אני מזהירה מראש שהזדקנתי (כבר בת 28, מי היה מאמין) והחיים באמריקה הם לא כאלו נוצצים כמו שכולם חושבים, החלום האמריקאי גורם לי לגחך ולא נהייתי יותר יציבה נפשית אלא ההפך עם הגיל והקשיים נוסף לו גם מרמור.


הא ובניגוד למה שנחזה בעקבות הפוסט הקודם, עוד לא התגרשתי. לא התגרשתי כי אני עדיין מנסה לפענח איך הדבר הזה שנקרא ״נישואים״ עובד, ה ״עוד״ הוא כי אני לא יודעת אם זה אי פעם באמת יעבוד. אולי כן ואולי לא.


מכיוון שזה לא פוסט פרידה, אני לא אכתוב כאן איחולי ברכה ותודה לאנשים המדהימים שאתם שהפכתם לחלק מהחיים שלי אבל מכיוון שבעוד שלושה ימים תיגזל ממני האפשרות להגיב לכם כאן, אני מצרפת את כתובת האימיל שלי והכתובת של הבלוג שיצרתי בוורדפס עם הגיבוי המלא של הבלוג הזה, למקרה שתרצו לשמור על קשר 3>


[email protected]


הבלוג שפתחתי בוורדפרס אתמול ואמשיך לכתוב בו, ייקח לי זמן מה להבין איך האתר עובד אז תסלחו לי שהוא נראה כמו מחסן שומם עד אז:


haileymonroe.wordpress.com


וזהו, לא נפרדת, אתם יודעים איך למצא אותי :) אשמח כמובן שתעדכנו אותי אם העברתם את הבלוג הישן שלכם או פתחתם בלוג חדש במקום אחר.


נשמור על קשר,




אוהבת המון,

XOXO

היילי מונרו


3>

נכתב על ידי , 28/12/2017 23:09  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאת ב-12/6/2018 23:30
 





347,574
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , החיים מעבר לים , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיילי מונרו. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היילי מונרו. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)