לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אווו, תחת D:


טוב, בלוג ניסיוני חמישי, נקווה שזה יימשך יותר משני פוסטים. תהנו, זדיינו. מומלץ בחום איתי.

כינוי: 

בן: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

אומג, זה פונייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי


האמת שזה יומולדת לאמא שהייתה בשבת... אבל אתם יודעים.. בכל זאת סוסים..

אבל לא פוני. פוני זה גיי >_<"

 

ד"א, היום לא הלכתי לבצפר כי לא היה מתמטיקה X: אז מעדכנים.. ו.. ו... ו... אנשים, מתי יש ישרא? S: ו.. ו.. ו.. סעמק התעוררתי עכשיו אז..

זדיינו. D:

 

CIMG2174.jpg picture by gmalon

איזה מכוערות, רואים את הדמיון בינינו אה? D:

 

 

CIMG2176.jpg picture by gmalon

מזל"ט אמא.. הייתה לה טראומה זמנית מהסוסים.. זה עבר אחרי כמה זמן.

 

 

CIMG2178.jpg picture by gmalon

אתם רואים? D:

 

 

CIMG2180.jpg picture by gmalon

מיכל (ההיא בצד ימין) יצאה סטלה >__> אבל תכלס תמונה יפה D:

 

 

CIMG2181.jpg picture by gmalon

אמא המאגניבה.

 

 

CIMG2182.jpg picture by gmalon

חחחח אבא שלי נלחץ מהסוס.. הוא כמעט חנק אותו כל פעם >___<

 

 

CIMG2183.jpg picture by gmalon

דנה אחותי הקטנה DD:

איזה חמודה היא 333> חח מכוערת שלי

 

 

CIMG2184.jpg picture by gmalon

פוזה >___>

 

 

CIMG2185.jpg picture by gmalon

אחותי והמדריכה O:

 

 

CIMG2187.jpg picture by gmalon

היה כיף.

 

 

CIMG2188.jpg picture by gmalon

גם היה מאגניב.

 

 

CIMG2190.jpg picture by gmalon

זה לא אני, זה הסוס.

 


 

אז היה כיף.. אבל אני רעב אז.. אני שמען D:

 

תגיבו 3>

נכתב על ידי , 1/11/2007 10:20  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,948

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לomg, you alive again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על omg, you alive again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)