לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Let us take a bet.Are you willing to play? Well,you should


Solitude-simple as that

Avatarכינוי:  Cocaine Whore

בת: 35

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009


הדרך בודדה.התמונה משורטטת.אתה הולך,אבל לאן?
החלום מתוק יותר,המטרות נעלות פי כמה
ידעתי פעם  תמימות ששירתה אותי כפי שרציתי.
מטפסת על המדפים המאובקים שלי,למדף הכי גבוה,הכי עליון-שם אמצא יציבות רגע לפני ההיתרסקות בריצפה.
אוטוטו יגיע גשם,פחות לחות דשא רטוב ואדמה שתפזר ניחוח של התחלה חדשה,של סתיו.
המצלמה לוכדת אותי בזום,אני נעלמת,נידלקת שוב,נעלמת,
עומדת ליד הקיר,נעלמת.בשחור לבן.
התחיל לו חלום.
הסתיים בסיוט.עכשיו יש עלי תוית ,'נכשל' באדום,בכתב מודגש ונטוי.
תזרימו לי דם לעורקים כי קפאתי.
היצתופפתי לתוך הקופסא הכי קטנה בחנות המזכרות,ואף אחד לא ימצא אותי ,
אני אשאר כאן.
אנשים כמוני ניתן לשלוף משקיות האריזה הישר מהמפעל במלא החופן.
people like me
people like you


you colapse
you have nothing
and yet-you have so many things to achive

Disorder



עד הפעם הבאה.
נכתב על ידי Cocaine Whore , 6/9/2009 19:01  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Cocaine Whore ב-2/10/2009 02:12
 





20,083
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCocaine Whore אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Cocaine Whore ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)