לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nothing has to exist



כינוי: 

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2011

מצמוץ


הרגע הבא

הגיע כמו הקודם

בחופזה

ניתור קל על הקרח

שלוש מאות שישים מעלות

והחלומיות של פריסת הכנפיים

נחפזת להתחלף בצחוק מתגלגל

שיקח אותך למקום שלא הכרת, כביכול



-



עד



שומע הוא הכל

זוכר הוא את הכל

שמע כל מבט חטוף

הקשיב לנצח לכל חלום


שושלת מעמקים

מלווה כל צעד

של רגליי היחפות

על אדמת המדבר


האדמה מתגלה

ונעמדת דום

אל קריאתי אלייך



-



גמול



כשנגמר לי האוויר אני עולה מעלה

אל מרומיי הכרתי

ומעל העננים יושב גופי

זוכר וזוהר בשתיקה

באופק הרחב מהעין

רוקד ברבבת תנועות



כשחוזר לי האוויר אני צולל

לרשום את כל אשר ראיתי

כל אשר ירשה החלום

איך רבבות גופים יזהרו בשתיקה

יודעים שאין דבר אחר לדעת

באופק הרחב מהעין

הלם מתנשם ומקיף כל



-



לעולם לא תעלם ההזדמנות מידייך



ולכשיבוא

אניח זר בוגונבילות לצאוורו

ובריקודו יתנערו העלים

ויעלמו מעל רצפת הכרתי



ולכשישוב

אקשט כל פיסת בד לכבודו

ובפסיעותיו יתנופפו הסיבים

ויעלמו מעל עולמות מקדשיי



בשאיפה מתיישרים אי שם

העלים עם חסדו

בנשיפה משתחררים אי שם

הסיבים מאחיזתי
נכתב על ידי , 20/3/2011 21:01   בקטגוריות שירה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאניפהבגללאישתי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אניפהבגללאישתי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)