לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה שם הבלוג :]


נכון היא חובזה אחת יפה?!

כינוי:  Noa Efron (:

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

לא הכנסתי את 3זאק> בפוסט -אז עשיתי את זה בכותרת (:


 

 

 

היי

עברו המון המון דברים מאז שלא עדכנתי!

משום מה, עברו 14 ימים, וואו

סליחה על ה'הזנחה' אבל הייתי בכרמיאל ולא היה בראש שלי לחזור

הביתה רק בשביל לעדכן

~ ~ ~

אז לבלוג יש עיצוב חדש וכחול

עבדתי עליו די הרבה, תהיו נחמדים אם תגיבו שרואים שהשקעתי, jk

אז לא שמתי סתם תמונות של חתולים כאלה יפים

זה בגלל קלאו, החתולה החדשה של בנות דודות שלי

קלאו, (שנרדמה עלי ונרדמתי גם) היא הכי מתוקה שיש.

אחרי שמיל -שנדרס- וג'ינג'י -שנאבד במלחמה האחרונה-

באה קלאו, והיא ממש ממש חמודונת.

(אבל כמה היא מגרגרת אפשר לקרוא לה טרקטור)

 

 

רציתי להודות לכם

תודה

על זה שאתם מגיבים לי ואני רואה שרובכם (והוא גדול)

קורא את הפוסטים ולא מגיב סתם לפרסום

בקיצור זה שימח אותי ה87 (למרות שחצי זה אני) תגובות שלכם.

3>

 

אני נוסעת לכרמיאל ויחזור ביום ראשון

כשיהיה על מה אני יעדכן

 

נכתב על ידי Noa Efron (: , 21/10/2007 20:30  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Noa Efron (: ב-29/10/2007 14:05



2,973
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoa Efron (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Noa Efron (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)