לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס סמים ונולי D:



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

הגיע הזמן.


וואו, לא עידכנתי פה מאז חצי שנה עם דודי .

עכשיו אנחנו כבר לא ביחד . נפרדנו לפני מלא זמן אנלא זוכרת כבר .

וואו כמה דברים עברתי .....

 

דודי , אח"כ שי .. בן .. יונתן ... שוב יונתן ושוב לבד.

העובדה של הפרידה הייתה לי מאוד מאוד קשה , עכשיו כשאני נזכרת בימים של אוניל ודודי

עולה לי חיוך על הפנים

" הדפוק הזה עושה לך טוב " .. כלכך נכון לגבי. (:

 

מסתכלת לאחור - ופשוט מבינה שזה לא היה סתם .

באמת שכל שנייה הייתה מעולה .

התבגרתי , החכמתי , לממדתי , השתנתי.

נהייתי מי שאני , נהייתי אוניל שכולם מכירים עכשיו .

אבל אחרי . . . הרגשתי שאני אחזור להיות בכלום של מקודם .

חשבתי שהכל יתהפך

חלק התהפך , ברור - וחלק ממש גדול .

אבל נשארתי חזקה וידעתי איך להתגבר ולהמשיך הלאה ..

הגגיעו אנשים אחרים שמאוד הייתי קשורה אליהם בעבר , אבל אני לא מצליחה להתבסס .

הייתה לי הזדמנות לקשר מדהים איתו עכשיו, אבל אני מטומטמת - לא רוצה יותר, מבולבלת ולא טוב לי.

אני בטוחה שהוא שבור , כלכך כואב לי עליו ......

 

אני לבד עכשיו. אין מי שיאהב.

אבל לא תמיד לבד זה לא טוב.

אני מקווה למצוא את הצדדים הטובים . . .

 

היה לי יומולדת 15, היהה מדהים 3>

תעודות - קולולו, הולכת למואץ ! @_@

נקעתי 2 אצבעות - הנכות שלי כמובן.

הסתפרתי (כמו תמיד) .

 

עכשיו אני רק מחכה, לזה שיעשה לי טוב.

לדפוק מס' 2 שיעשה לי טוב .. שאני אהיה מאושרת .

נכתב על ידי , 3/2/2009 23:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,482
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנולי תעלולי D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נולי תעלולי D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)