לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

All the things you said run into my head.


החיים הקשים של נערה מיתבגרת XD

Avatarכינוי:  אסטלקעיי 3>

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

19/10/10


חח כל חצי שנה שנה אני מעדכנת :P
אז ככה....

וווווואוו קרו כ''כ הרבה דברים...

אחרי שנה וחצי נפרדתי מיובל (חבר שלי), נפרדתי ממנו פעמיים לפני אבל הפעם זה סופי...

באמת שעצוב לי בשבילו כי הוא כ''כ אהב אותי! ואני בטוחה שקשה לו,

נפרדתי ממנו בצורה הכי מגעילה שיש (SMSׂ ) תחלס אחרי שנה וחצי זה ממש לא יפה,

טוב התאהבתי עוד פעם אבל הפעם במישהי חחחחחחחח

כן אני אוהבת בנות ומאז דנה הבנתי את זה.

הייתי לי תקופה מדהימה איתה ואהבתי אותה כ''כ אבל לא רציתי להרוס את החברות שלנו

עברנו תקופה ענקית ביחד ובאמת שמלא דברים...

(בהמשך אני אשים תמונות שלי ושל יובל (האקס) שלי ושל דנה ושלי ושל אהבת חי!)
אז במי התאהבתי? בנופר אברהם

היא כ'כ מדהימה ואנחנו ביחד!
פעם ראשונה אני מערכת יחסים עם אישה... וכן טוב לי (:

וכן אינ יכולה לאהוב אישה ככה.. ואני כ''כ מאושרת חח :P
כל עדכון אני רואה כמה שנאי מתבגרת ורק בגלל זה כ''כ טוב שיש בלוג, אני רואה תמונות ובכל תמונה אני יותר ויותר בוגרת

אני עכשיו ב-י'א לחץ מטורף בבצ'פר וכן אני, אני אסטל פרוקמן התחלתי ללמוד למבחנים!
אני מפתיע את עצמי כל פעם מחדש חחחח

אני רואה את עצמי קוראת את זה עוד כמה חודשים ומעניין מה יקרה עד אז כי הדבר האחרון שאני רוצה זה שאני ונופר נפרד

בנתיים אני מאושרת ונופר הייתה בפולין והיא קנתה לי מלא דברים חגגנו חודש ב17 לחודש (:

אנחנו לא מדברות עם נטה... ואני מזמממממממן כבר מחקתי אותה מחיי ואבל סוף סוף לרה נזכרה(:
טוב אז תמונות.....

 

 

טוב תמונות שלי....

 

 

 





 











 

מספיק חח לילה טוב ונתראה עד מלאאאאאאאאא זמן ;)

נכתב על ידי אסטלקעיי 3> , 19/10/2010 00:35  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי:P


היוווווש

נכתב על ידי אסטלקעיי 3> , 18/10/2010 14:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסטלקעיי 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסטלקעיי 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)