לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

unknown Destinaton


I'm walking on a path I'm walking in my dreams. I JUST DONT WANT TO WAKE UP


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

אם חברים כאלה מי צריך אויבים.שונאת את כולכם!!!!!


יושבת בחדר ומעשנת סיגריה.עוד סיגריה ומדליקה עוד אחת.

מרגישה איך זה להיות לבד. לידך אנשים שרק מדברים ואת לא מקשיבה, מחייכת ומנסה להכניס מילה אבל אין לך בתכלס כוח לשמוע חפירות של ילדים מפגרים!!!

כולכם צבועים.ילדים מעצבנים שחושבים איך לרצות את התחת של עצמם.

אומרים לי שאין לי אופי וצוחקים עליי רק כי זה בסדר. לוקחים אותי כמובן מאליו כי אני תמיד מוכנה לעזור.

פוגעים בי כל הזמן ולמה? כדי שתוכלו לצחוק עוד דקה?!!?!?!

אתם פשוט אנשים מגעילים שלא שווים אפילו התייחסות ובטח שלא פוסט אבל בסדר נמשיך....

האחת מתייחסת אליי כשהיא צריכה עזרה כי יודעת שאני תמיד שם, צוחקת עליי בלי הפסקה וכשאני אומרת משהו קופצת עליי ונובחת כמו מטורפת. לא מוכנה לקבל ביקורת!! את השנייה כולם שונאים מזלזלת באנשים ורוצה שכולם יסכימו איתה כי אם לא אז אתם סתומים הרי היא תמיד צודקת.או שלא.מגעילה ותככנית וכולם מרכלים עליה ופשוט יורדים עליה בלי שהיא תדע. השלישית תמיד תשמעו מישהו מעלה אותה בשיחה כשהיא לא נמצאת.למה?כולם מרכלים עליה אבל לא מוכנים לומר לה בפנים מהפחד מתגובתה. היא כמו האחרות שלא מוכנות לקבל ביקורת אבל מעבירה על כולם.מנסים לעזור לה אבל היא תשכח את זה בדקה הראשונה.היא חברה טובה אבל כמו שכולם אומרים "יש לה קטעים, אתם מכירים אותה" ואם לא בא לי לקבל את זה?!?!?!?!?!?!?

הרביעי פשוט הולך לפעמים כמו שרוך אחרי אנשים.עושה מה שהם אומרים כדי לצאת אחד שאוהבים.אני אוהבת אותך גם בלי שתרצה אחרים.ואני מתכוונת לזה שאני חולה עלייך. החמישי מחוסר ביטחון מוחלט יורד על אחרים 24 שעות כדי שחלילה לא יגידו עליו משהו. חתיכת מפגר סתום וטיפש שלא יודע מתי לסתום את הפה.

ואת ,כן את אמורה כבר לראות את התמונה במלואה הורסת לעצמך את החיים ועוד אומרת לי שאני הורסת לעצמי!!!! צאי מהבועה שאת חיה בה. מנסים לעזור לך ולומר לך את האמת בפנים כדי שלא תיפגעי. אבל את פשוט עיוורת שעושה כל המן את אותה טעות ונתקעת באותו מקום !

השביעית חמודה. לא יצא לי להכיר את הצד המגעיל שלה ואני מקווה שגם לא יצא לי.

אתם חבורת צבועים שפשוט לא סותמים את הפה!!!!!!

אולי חפרתי אבל הייתי צריכה להוציא את זה.

שונאת להיות איתכם ושונאת את זה שאני חברה שלכם.

רבים איתי על שקל ועל בקבוק מים. אתם דפוקים בראש ואני פשוט חייבת למצוא חברים חדשים.

פגעתם בי כל כך ואני זוכרת את הכל!!!

עליכם אי אפשר לסמוך, יש דברים שאתם פשוט לא יודעים ובחיים גם לא תדעו.

אני רק מנסה לעזור אבל מי באמת ממכם מקשיב לי?

לכו להזדיין!! אני פשוט שונאת אותכם חברי הטובים!

נכתב על ידי the queen of madness , 12/8/2008 00:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  the queen of madness

בת: 33




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe queen of madness אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the queen of madness ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)