לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נצ פורש כנפיים ועפ


אל תבכי כי גם לי עצוב, עזבי אותי כי לא אשוב, אוהב אותך אך לא יכול לסלוח שוב.

Avatarכינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

8/2009


אני אוהבת אותך כמו פעם,

אני חושבת עלייך כמו פעם,

והכי חשוב:

אני צריכה אותך יותר מי פעם,

אז הפעם זה משהו שאני כותבת לך מהלב

ואתה לא תיראה את זה כמו תמיד

אז יונתן שלי ..


אני צריכה אותך שוב

אני צריכה אותך שתישמע אותי בוכה

אני צריכה אותך שתיהיה שם לצידי

אני צריכה אותך שתעזור לי שקשה לי

אני צריכה אותך כול כך ..

 

אני רוצה שתיצא מצבא ושתיהיה איתי תמיד

אני רוצה שתאוהב אותי כמו פעם, ושלא נריב כמו עכשיו

אני מנסה לאוהב אחרים ומתאבת במפגרים

מתאבדת משטיות של אחרים

אני בוכה מהכאב שיש לי בלב שאחרים עושים

אני צריכה את אהבה שלך שוב אצלי בלב


אני לא יודעת מה להגיד לך מה לכתוב לך

אבל בא לי רק להגיד לך שאני אוהבת אותך

וצריכה אותך ומקווה שנחזור לדבר ולאוהב כמו פעם


החודש הזה עובר עלי מלא דברים.

פגשתי מלא אנשים

העפתי מלא ידידים

ניתקתי קשרים אם אנשים שאהבתי מלב

זרקתי ידידים שבקשו את ליבי

העפתי חברים שעשיתי איתם דברים

רציתי אותך שתיהיה שם ליצי העפתי כול דבר הפריע לנו בדרך

אבל שום דבר לא אותו דבר

האחרים תמיד אומרים שלא היו כלום

הכאב בלב מאחרים אפ אחד לא עוזר לפתור..


אני זקוקה לך ורוצה אותך בחזרה

עם זה אותו ערבי שאהבתי

ואם זה אותו ידיד שפגע בי

ואם זה אותו אנשים שאני משחקת בהם, ואני נפגעת בסופ


אני צריכה להגיד לך הכול.

כול מה שעבר עלי כול מה שעובר עלי

וכל מה שאני מרגישה

אבל איפה אתה,

אתה לא איתי ושאנחנו מדברים פעם בשנה אז יותר חשוב לי

זה איך אצלך בצבא, וכמה שקשה לך ולא כייפ לך

אבל אין דבר שאוכל לעשות..


אני אוהבת אותך ואתה חשוב לי

ואני זקוקה לך תמיד ובאיחוד עכשיו שהדמעות לא מפסיקות!


 

נכתב על ידי , 16/8/2009 21:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,137
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנשמה עם כנפיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נשמה עם כנפיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)