לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

me,and my life


abot me.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

פרק 5


פרק 5:

"מה אתה רוצה?" שאלה אמי בקרירות.

הרגשתי אבודה הרגשתי תחושה מוזרה. מה הוא מחליט להתקשר? אמא'לה.. מה הוא רוצה? חשבתי לעצמי.

"לא.אני לא מוכנה לזה." אמרה אמי בעצבים.

"בסדר" היא המשיכה והעבירה לי את הטלפון.

"הלו" אמרתי בקול רועד לטלפון.

"פלאר יקירתי. בכל הארץ פרסמו שזכית להסתובב עם טוקיו הוטל בעולם. אתם תבואו גם ללוס אנ'גלס איפה שאני גר. חשבתי אולי תרצי לבקר אותי." אמר לי אבי גורג'.

"טוב גורג'." אמרתי.

"אני אבא שלך. ככה אמא שלך חינכה אותך לקרוא לי? חוצפה!" הוא אמר וניתק.

מלורי חיבקה אותי. היא לא אמרה מילה רק חיבקה אותי. אחריי רבע שעה שהיא חיבקה אותי ולא עשתה כלום חוץ מלחבק אותי היא אמרה:"אני הולכת." היא אמרה ויצאה מוחה דמעה מהעין.

יומיים עברו בשקט והנה מגיע יום נסיעתי. כולם ליוו אותי לשדה התעופה.

"תשמרי על עצמך."  אמרה אחותי בריג'יטה והדביקה לי נשיקה.

"תהני,ותזכרי שאני אוהבת אותך,תשלחי מייל מהלפטופ ותתקשרי אליי." אמרה מלורי והוציאה שקית קטנה."זה בשבילך." היא אמרה פתחתי את השקית ומצאתי בה תמונה שלי ושלה ממוסגרת יפה.

"תודה." אמרתי והתנפלתי אליה בחיבוקים ונשיקות. שתינו התפרצנו בבכי.

אחר כך היה תורה של אמי להיפרד ממני. היא בכתה הכי הרבה ולא רצתה לעזוב אותי.

הקריאה לטיסה הדהדה ועליתי על המטוס. נופפתי לכולם לשלום. הייתי נרגשת מאוד. לפתע התיישב ליידי איש אחד גבוה ורזה.

"מי אתה?" שאלתי.

"אני מהפרסומת." הוא אמר.

"למה אנחנו טסים הרי עכשיו אנחנו נוסעים להמבורג זה לא כל כך רחוק." אמרתי.

"לא לקחנו מונית רצינו לקחת מטוס כי..ככה..." הוא אמר"

"אה" החזרתי לו בתשובה.נסתי לתפוס תנומה קלה וגם הצלחתי. לבסוף האיש מהפרסומת שעונה לשם:פרידריך  העיר אותי.

"קדימה יפיפייה נרדמת. הגענו." הוא אמר.

"מעולה." אמרתי וחייכתי. חכתי לכל טוקיו הוטל שיגיעו. ואז הם הגיעו. הלב שלי קפץ.

"ביל,תום,גוסטב,גאורג,תכירו זאת פלאר." אמר פרידריך.

"נעים מאוד." אמרתי ברעד. נגשתי אל ביל. לחצתי את ידו וגם את ידו של תום של גוסטב ושל גאורג. אני יודעת שללחוץ יד זה נשמע רשמי...

"היפיפייה הזאת תתלווה איתכם ל-4 חודשים." אמר פרידריך ואני השפלתי את מבטי לרצפה. "קדימה,למכונית שמחכה בחוץ. היא תיקח אותנו למלון." אמר פרידריך וכולנו צעדנו למכונית. התיישבתי ליד תום. גוסטב ביל וגאורג דברו ורק אני ותום ישבנו בשקט עד שתום שבר את השתיקה המעיקה.

"אז איך אמרת שקוראים לך?" שאל אותי תום.

"שמי פלאר." עניתי לו.

"אה..מאיזה עיר את באה?" שאל תום.

"מלייפציג." עניתי.

"נחמד...יש לך אחים?" המשיך תום.

"יש לי אחות אחת. שמה בריגיטה." עניתי לתום.

"היי, תרצי לבוא אליי לחדר שנכיר אחד את השני יותר טוב?" שאל אותי תום.

"ב..ב...בסדר." עניתי לו בגמגום.

הגענו למלון. אני הלכתי אחרי תום לחדר שלו. התיישבתי על כסא והוא התיישב על המיטה. השתררה דממה באוויר.

"תספרי לי קצת עלייך." אמר לי תום וחייך אליי.

הבטתי עמוק לתוך עיניו והתחלתי לספר. "לחברה הכי טובה שלי קוראים מלורי,הוריי גרושים היה לי חבר בשם סטיב ונפרדתי ממנו." אמרתי.

"פשש...אמרת את זה בנשימה אחת." אמר תום. שוב השתתר שקט אבל אז אמר תום:"אמרו לך פעם שיש לך עיניים מקסימות?"

"באמת? תודה." עניתי לו.

 

"היי,תספר לי קצת על עצמך." אמרתי וחייכתי לעבר תום.

"אממ...אין לי מה לספר על עצמי. אני משעמם. אבל את לאומת זאת מעניינת." אמר תום וחייך לעברי.

"זה קשה להיות מוקף בהמון מעריצות לא?" שאלתי את תום.

"אממ...נחמד. יש בנות כוסיות את יודעת.." אמר תום.

"אתה די נהנה מזה." אמרתי לו.

"בטח שאני נהנה." הוא אמר.

"יש לך גם מעריצים?" שאלתי ושנינו התפרצנו בצחוק.

"קצת." הוא ענה אחריי צחוק מתגלגל. עכשיו הרשתי לעצמי להתיישב לידו על המיטה.

 

נכתב על ידי , 23/3/2008 12:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 4


פרק 4:

"באמת?" שאלתי בשמחה.

"כן." ענו לי.

ניתקתי את השיחה והרגשתי אושר עילאי. כל כך שמחתי כל כך ציפיתי והנה החלום שלי מתגשם..אח.. זה מדהים.

מרוב שמחה התחלתי לרקוד את ריקוד הבלט שלימדו אותי בשנה שעברה בחוג לבלט.

"מה השמחה המופרזת הזאת,פלא'ריקה?" שאלה אותי אמי.(פלארי'קה זה שם חיבה)

סיפרתי לה הכל.

"אני כל כך שמחה בשבילך בתי. אבל סטיב לא יכעס?" שאלה אותי אמי לואיז.

"נפרדתי ממנו." עניתי לה.

"עשית את הדבר הנכון." אמרה אמי.

"רוצה שאעזור לך לארוז?" היא המשיכה.

"כן כן כן!" עניתי בשמחה.

"מה כל המהומה?" נכנסה אחותי הגדולה לבית. שכחתי לספר לכם,יש לי אחות גדולה בשם בריג'יטה חוץ ממנה אין לי עוד אחים. יש לה עור שזוף והוא טבעי שיער שטני חלק ועיניים בדיוק כמו שלי. היא בת 23.

סיפרתי לה הכל על הפרסומת ושזכיתי.

"איזה כיף לך..מלורי יודעת?" היא שאלה.

"האמת עדיין לא הודעתי לה." עניתי.

"אז כדי שתודיעי לה לא?" שאלה אותי בריגיטה וקרצה.

התקשרתי למלורי.

"הלו" היא אמרה.

"מלורי את חייבת לבוא זכיתי בפרסומת." אמרתי בהתרגשות.

"ייואווו אני באה עכשיו." היא שאגה לטלפון בשמחה.

כעבור 5 דק' היא הגיעה.

"יואו..אני לא מאמינה... איזה כיף לך." היא אמרה והסתרעה עליי בחיבוקים ונשיקות.

"תארי לך,אני הולכת לפגוש את טום קאוליץ המושלם.." אמרתי בשמחה.

כל כך שמחתי,וכולם שמחו בשמחתי.בהתחלה אשאר איתם עדיין בגרמניה,כך היה כתוב אבל נשאר בשטוטגר. (שם של עיר בגרמניה) לפתע צלצל הטלפון בקצב נון סטופ.

"הלו." ענתה אמי לטלפון.

"גורג'?" היא שאלה מופתעת. לא האמנתי אחריעי כל כך הרבה זמן גורג' אבא שלי מחליט להתקשר.

 

נכתב על ידי , 13/3/2008 14:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק שלוש


פרק שלישי:

"זה סטיב.לענת לו?" שאלתי את מלורי.

"תעשי מה שבא לך." היא ענתה לי בישנוניות. היא הניחה את ראשה על מיטתה על מנת לתפוס תנומה קלה.

"נו לענות לו?" שאלתי בלחץ.

"די פלאר תעשי מה שבראש שלך." היא ענתה לי.

מחשבות טסו בראש שלי במהירות רבה. לא ידעתי עם לענות לו או לא. לבסוף החלטתי שכן.

"הלו" אמרתי בחששה לפלאפון.

"תקשיבי עם את לא חוזרת אליי אני מכסח לך ת'צורה. ברור?" הוא אמר לי.

"סטיב,תבין אולי אתה עובד בחברת היי-טק משגשגת ואתה חכם נבון גאון ומוצלח אבל לי כל עניין בך יותר. ברור?" אמרתי וניתקתי.

שהכרתי את סטיב ושאלתי אותו איפה הוא עובד הוא אמר לי שהוא מנהל חברת היי טק  שעדיין בחיתולים. אחר כך החברת היי טק החלה להתפרסם. אני לא יודעת אם זה באמת נכון אבל זה מה שהוא סיפר לי.

הייתה שתיקה מעיקה ביני לבין פלאר. לבסוף מלורי חתכה את השתיקה ואמרה:"עשית בשכל."

"מה עשיתי בשכל?" שאלתי.

"מה שאמרת לו היה נכון." היא אמרה לי.

"יופי בואי נלך לישון." עניתי לה בחזרה.

בבוקר קמתי. הייתי דרוכה וכל כך חיכיתי לשיחת הטלפון מהאנשים בפרסומת.

"בוקר טוב" אמרה לי מלורי בעצבים.

"אני הולכת הביתה. ביי." עניתי לה גם בעצבים.

הייתי עצובה ומבואסת הרגשתי אומללה. הגעתי הביתה הוצאתי את המפתחות והפלאפון שלי התחיל לצלצל בקצב נון סטופ. בטח שוב סטיב. הרהרתי לעצמי. עמדתי ליד דלת הבית והבטתי בצג הפלאפון. מספר לא מזוהה היה שם. עניתי.

"הלו." אמרתי.

"שלום פלאר. זה אנחנו מהפרסומת לטוקיו הוטל שמחים לבשר לך שאת זכית."

"באמת?" שאלתי בשמחה.

"כן. תארזי דברים בעוד יומיים עת נוסעת."

נכתב על ידי , 12/3/2008 14:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

303

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxXxtamarxXx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xXxtamarxXx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)