לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


השעה הכי חשוכה, היא השעה שלפני עלות השחר.

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

עידכון אחרי הרבה זמן + תמונה חמודה :)


לא עידכנתצי הרבה. אני יודעת... אבל לא היה לי מה.

עכשיו יש. :)

 

טוב נתחיל עם זה ששכחתי אותו סופית. זהו. אני חופשיה..... ^^

ובינתיים אני סתם מתלהבת מכל חתיך מושלם שאני רואה XD

ואני בקשר ממש ממש טוב עם עידניי החמדמד!!11 אני מתה על הילד הזה :)

וראיתי אתמול בכפר תבור את אושרי, אחרי יותר מחודשייחם שלא ראיתי את הבנאדם הזה... חח.. היה קצר אבל נחמד :)

וגם עוד מעט היומולדת שלי שזה אומר שפורים כבר ממש ממש קרוב :) יאי.. איך אני אוהבת את פורים  אחד ה-חגים שאני הכי הכי הכי אוהבת! ^^

אני מתחפשת למשו לא ממש מוגדר אבל אם אתם ממש מתעקשים אפשר להגדיר את זה כ: נסיכה שחורה.

מה אני הולכת ללבוש?

-שמלה שחורה ממש קצרה

-נעלי בובה בשחור לבן

-גרביוני ברך כאלה כיייי אין לי רגליים יפות למען האמת :\

וזיהו. אה כן וכמובן כתר חמוד שקניתי בכפר השעשועים ופן :P סקסי משו הא? XD

עכשיו זה זמן מצוין להגדיל את אוסף הכתרים שלי :) בינתיים יש לי שלושה שבאחד אני כמעט ולא משתמשת....

ואני צריכה לראות מה קורה עם המסיבה שלי....

וזהו. אנשים. סהכ ישלי חיים ממש ממש טובים @_@



אוהבת מלא,

נועה 3>

 

נ.ב

יום חמישי, בשיעור ביולוגיה הטרידו אותי מינית XDD נשבעת לכם.. זה אשכר היה רציני... אבל אני לא רוצה להרחיב במילים.. מי שבאת ממש ממש רוצה לדעת.. שיידבר איתי במסן [email protected]

נכתב על ידי , 29/2/2008 16:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שירים! ו ה מ ו ן!


אבריל. חסרתי לי בזמן. לימי אבריל. ששמעתי רק אותה.

שמתי לעצמי בפלייליסט את שלושת הדיסקים שלה. פשוט כיף לחזור קצת לעבר. לשמוע אבריל ולכתוב שירים.



אתה הגעת

והפכת את החיים למשמעותיים

אתה הגעת

ומאז החיוך לא יורד

אתה הגעת

והבאת איתך קרן אור

שלא מפסיקה לזהור מעלייך

כאילו אתה ממש מלאך

שהגיע מהשמיים רק בשבילי

כאילו ביינך וביני

זה פשוט והגיוני.

 

תחזיק חזק,

אני באה

אני לא רוצה לאבד אותך,

אני לא רוצה שתלך ממני לעולמים.

אני רוצה להיות איתך

לאורך כל הדרך.

תחזיק חזק,

אני באה.

 

אני פה לצידך,

זה בסדר,

אתה יכול להיות רגועע.

אני שומרת עלייך

שלא תיפגע.

 

אבל מה איתי?

מה יהיה כשאני אפגע?

אתה תבוא ותעזור לי להתאושש?

או שתעמוד בצד ותסתכל עליי?

 

לא אכפת לי.

העיקר שאתה לא תיפגע.

אתה חשוב לי כל כך

יותר ממני.

אני מוכנה למות בשבילך.

הכל רק כדי שתהיה בריא ושלם.

ושהחיוך על פנייך לא יירד לעולם!

 

יש כל כך הרבה דברים שרציתי להגיד,

כל כך הרבה.

המילים לא יספיקו לתאר את ההרגשה הזו

ההרגשה העילאית הזו

שאני מרגישה בה

כל כך טוב

ממש מלכה.

 

אני יודעת שאת המילים האלה

לא תבין

לעולם.

אבל בשבילי,

זה יהיה כל כך טוב

שתשמע אותם.

שאני אדע שאמרתי אותם.

שהוצאתי אותם החוצה.

כי אני יודעת שאתה שווה את המאמץ הזה.

 

אם אתה מנסה לשנות אותי

זה לא יילך לך

אם אתה מנסה להבין אותי,

אל תנסה.

אם הכל משתבש לך,

אל תשבר

קורה.

אל תבהל מכל נפילה

כי אתה יודע

שאחרי כל נפילה מגיעה עלייה.

רק אל תישבר,

כל מה שאתה רוצה

ייקרה.

רק אל תיישבר.

 

אני רוצה לשמוע אותך

לשמוע אותך אומר

"נועה, אני אוהב אותך"

כמו בסיפור סינדרלה

לחבק אותך חזק

ולא לתת לך ללכת.

לראות איתך את השקיעה

ולהתכרבל איתך בשמיכה.

 

אילו רק כל זה היה באמת @_@

לא אכפת לי ממה שאומרים עלייך

אכפת לי ממה שאתה חושב עליי

אכפת לי ממך.

מצידי שכולם ייקנאו

ושלכולם ייצאו העיינים מהמקום

אתה שלי.

ולא אכפת לי.

אתה שלי.

ואני לא מתכוונת לוותר עלייך.

עד כאן,

נועה- שמאוהבת בו מעל הראש! ^^

 

נכתב על ידי , 9/2/2008 14:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אז ככה: היה לי מבחן בהיסטוריה. יש לי קשר ממש ממש טוב עם עידני (או כמו שמאיה קוראת לו: עידי בדידי ><;;)

החיים סך הכל די טובים כרגע. אני מסתדרת איתם מעולה.

חוץ מזה שאני והוא עוד לא ביחד, אני לא חושבת שיש משו שאני לא מרוה ממנו. יש לי חברות מדהימות, משפחה חמה ואוהבת

וכו וכו וכו' :)


 

אמממ, אני יודעת שבזמן האחרון לא ממש כתבתי שירים וכאלה, אבל אתם יודעים איך זה... זה בתקופות. לפעמים אני לא מצליחה לכתוב כלום. נאדה.

וכשאני מצליחה ךלכתוב? זה בא לי בכמויות היסטריות כל מה שלא הצלחתי לכתוב מגיע.

אז הנה, הרגע הזה הגיע. אחרי לפחות חודש חודשיים שלא כתבתי כלום זה הגיע. כתבתי כמה דברים. מוזמנים לקוא ולהגיב :)

(לא שמה את כולם, בכל זאת.... זה פרטי שלי, ואני בוחרת במה לשתף אתכם ובמה לא ^^ I)




(שיעור ביולוגיה- 4.2.08)

היי, מה קורה?

איך אתה מרגיש? אני מקוווה שיותר טוב? =]

אזז ככה נתחיל בזה שרציתי שתדע  שהיית חסר לי ב-4 ימים האלה. קשה לי בלעדייך. פשוט ככה.

בלי החיוך הזה

בלי המבט הזה בעיינים, בעיניים המדהימות האלה

בלי הצחוק הזה

בלעדייך. בלעדייך אין לי חיים

אני יודעת שזה לא יהיה בינינו כלום, ובכל זאת אני כותבת את המכתב הזה בעיקר בשביל עצמי, בשביל להוציא דברים שהיו לי בבטן. בלי שום מטרה מסוימת, סתם ככה, פשוט לכתוב.

אני יודעת שאני לא ממש מעניינת אותך, ולא ממש אכפת לך מה אני מרגישה,

אבל לי? לי אכפת ממך, אתה חשוב לי, אתה מעניין אותי.

אני רוצה לדעת עלייך כ"כ הרבה, אבל הבעיה היא אתה. אתה זה שלא רוצה. לפחות ככה זה ניראה.

 

אתה המכתב הזה, לא תקבל, אתה גם לא תדע עליו, את המכתב הזה אני שומרת לעצמי.

 

אוהבת אותך המון, שלך לנצח-

נועה



(שיעור מתמטיקה)

העיינים שלך צועקות לי,

השפתיים שלך קוראות לי,

הלב שלך בוכה לי

"את יודעת שאני רוצה

רק אותך"

ומסיבה כלשהי

לא ידועה

אינני מאמינה לך

המבטים האלה

ניראים לי מזויפים

ניראים לי מאולצים

אז מה דעתך

לשם שינוי, להגיד לי

את האמת?

______________

שיעור מתמטיקה - 29.1.08

הלב שלי שייך לך

ולא לאף אחד אחר

אני נתתי לך אותו

עטוף, ממש כמו מתנה

ואתה? במקום לקחת

ולשתוק

החלטת שלא באלך

וסברת את הלב שלי

לרסיסים, כאילו זו הייתה

סתם עוד מתנה

שבירה,

שאפשר לקנות בכל מקום

ובכל חנות,

אבל לא, טעית,

זו מתנה מיוחדת במינה

ולאף אחד אני לא אתן אותה.

אז רק שתדע,

המתנה הזו היא עדיין שלך

וכנראה

שתמיד תישאר.

 

בקרוב עוד... (צריכה ללכת

נכתב על ידי , 5/2/2008 16:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,467
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAllwayz in love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Allwayz in love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)