לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


השעה הכי חשוכה, היא השעה שלפני עלות השחר.

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

כשאתה מחייך, כל העולם פתאום ניראה אחרת ^^


טוב ככה, היום בבצפר כמעט ולא נשארו לנו עצים. טוב אולי אני קצת מגזימה... אבלללל.... נפלו מלאא מלאא ענפים ועצים וכאלה זה היה מפחיד. לא הלכתי לחנ"ג גם כי היו רוחות חזזקות מאוד מאוד ווגשם, ולא הייתה לי מטריה/מעיל. ולא רציתי למות XDD

לא נורא, אני לא הייתי היחידה. היו עוד כמה שלא הלכו. אהמ אהמ.... כמו למשל- הוא 3>

השבוע יצא שעברתי לפחות 3 כיתות / הקבצות במתמטיק XDD

מאיה (ב1) עברתי לבילהה (ב2) ומשם עברתי לצופית (ב1 השנייה) ושיעור אחרי זה עברתי לעידית (ב1 וחצי XD)

חח... מצחיק הא? לא משנה נעבור לחלק המעניין של היום :P לאחרי בצפר.

אני ועידן סיכמנו יום קודם שהוא יבוא קצת יותר מוקדם לחד"כ, כי כל החצי שנה הזו שאני בחד"כ לא ראיתי אותו פעם אחת .

בקיצור נסעתי עם מאיה ועוג איזה ילד מהיישוב לחד"כ ככה ברבע ל5 וב5 כבר היינו שם.

ספיר הייתה וזה, התחלנו לצחוק על דברים שהיו היום וזה. ואז התחלתי את התוכנית, בערך ב5 וחצי ככה, את מי אני רואה בדלת?

את יניב, ומי היה איתו? כן כן, הוא.

הייתי מאושרת עד שלא יכלתי להוציא מילה, אפילו ששלום ליניב לא הצלחיתי להגיד, אם הייתי מוציאה מילה הייתי דופקת את החיוך הזה שניסיתי להסתיר. את החיוך הרגיל שעולה לי כל פעם שאני רואה אותו. ^^

בקיצור... אחרי כמה שניות של התאוששות חזרתי לאימון. וזכרתי שעידן צריך להגיע. וכבר היה 6 פלוס, אז החלטתי שאני מתקשרת אליו. השיחה הלכה ככה:

אני: "נוו עצלן קטן, אתה בא?"
הוא: "אני עכשיו בגשם"
אני: "רגע אז זה אומר שאתה בדרך?"
הוא: "כן"
אני: "אהה טוב"
הוא: "איפה את עכשיו?"
אני: "במכון"
הוא: "אהה טוב"
ואז חזרתי למכשיר שהפסקתי, ובאמת אחרי כמה ד' עידניק הגיע.
מאיה ביקשה ממני להישאר איתה קצת במכשיר ולחכות לה (רציתי להכיר בינהם וזה) קיצצצצור בסוף הלכתי אליו, עם מאיה, דיברנו קצת וזה הכרתי לה אותו ולו אותה, ואז מאיה נטשה אותי שם איתו לבד,
 אז כרגיל התחלנו לפטפט וזה.  וכשהסתובבתי ללכת ראיתי את אורון נועץ בנו עיניים. הרגשתי שהמבט הזה לא היה רגיל והוא לא סתם הסתתכל עליינו וניסה להקשיב לשיחות.
אלא...... לא יודעת להסביר. אבל יש לי הרגשה שהוא אשכרה מתחיל לקנאות או... משו בסגנון ><;
ובדרך חזרה מעידן, הללכתי להגיד ליניב שלום, אחרי "ההלם" שקיבלתי שראיתי את אורון נכנס בדלת.
מה עוד ישלי להגיד? 0_o
לא, אין משו מיוחד.
 
הווווו, במחשבה שניה? יש לי משו להגיד. לא חשוב צמאוד... אבל אני רוצה להגיד:
ב א ל י  מ ס י ב ה !  ממש אבל. ריקודים ובנים ומה לא? ;)
אוהבת מלאאא, שלכם- נועה.
.....I keep dreaming on you
שיר מדהים. של ניקלבק. הוא ניקרא פאר אוואי
נכתב על ידי , 29/1/2008 21:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,467
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAllwayz in love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Allwayz in love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)