לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


השעה הכי חשוכה, היא השעה שלפני עלות השחר.

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

עידכון אחרי הרבה זמן + תמונה חמודה :)


לא עידכנתצי הרבה. אני יודעת... אבל לא היה לי מה.

עכשיו יש. :)

 

טוב נתחיל עם זה ששכחתי אותו סופית. זהו. אני חופשיה..... ^^

ובינתיים אני סתם מתלהבת מכל חתיך מושלם שאני רואה XD

ואני בקשר ממש ממש טוב עם עידניי החמדמד!!11 אני מתה על הילד הזה :)

וראיתי אתמול בכפר תבור את אושרי, אחרי יותר מחודשייחם שלא ראיתי את הבנאדם הזה... חח.. היה קצר אבל נחמד :)

וגם עוד מעט היומולדת שלי שזה אומר שפורים כבר ממש ממש קרוב :) יאי.. איך אני אוהבת את פורים  אחד ה-חגים שאני הכי הכי הכי אוהבת! ^^

אני מתחפשת למשו לא ממש מוגדר אבל אם אתם ממש מתעקשים אפשר להגדיר את זה כ: נסיכה שחורה.

מה אני הולכת ללבוש?

-שמלה שחורה ממש קצרה

-נעלי בובה בשחור לבן

-גרביוני ברך כאלה כיייי אין לי רגליים יפות למען האמת :\

וזיהו. אה כן וכמובן כתר חמוד שקניתי בכפר השעשועים ופן :P סקסי משו הא? XD

עכשיו זה זמן מצוין להגדיל את אוסף הכתרים שלי :) בינתיים יש לי שלושה שבאחד אני כמעט ולא משתמשת....

ואני צריכה לראות מה קורה עם המסיבה שלי....

וזהו. אנשים. סהכ ישלי חיים ממש ממש טובים @_@



אוהבת מלא,

נועה 3>

 

נ.ב

יום חמישי, בשיעור ביולוגיה הטרידו אותי מינית XDD נשבעת לכם.. זה אשכר היה רציני... אבל אני לא רוצה להרחיב במילים.. מי שבאת ממש ממש רוצה לדעת.. שיידבר איתי במסן [email protected]

נכתב על ידי , 29/2/2008 16:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,467
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAllwayz in love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Allwayz in love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)