לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

צרות בגן עדן


"הכי מוזר שלא ידעתי מה ארצה אם אפגוש קוסם שיודע לעשות הכל..בתוך רכבת מלאה באנשים שאף אחד לא יצליח לעצור..."

כינוי:  מארס לבן

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

:)


אז הנה אני מוצאת את עצמי פותחת בלוג חדש(:

בקודם היה מטען כבד מידי והוא גם לא התאים לתקופה הנוכחית בחיים שלי.

אז החלטתי למחוק אותו.

 

 

אני לא טובה בכל הנאומי פתיחה האלה אז אני רק אכתוב ש..

בעצם אין לי מה לכתוב;)

 

 

 

 

"לעולם אל תוותרו על חלומותיכם.."(כן משפט נדוש, אני יודעת)

 

 

 

 

 

נכתב על ידי מארס לבן , 9/8/2007 13:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למארס לבן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מארס לבן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)