לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life


בלוג זה הוא רק בשביל להוציא את מה שאני מרגישה. כל השמות כאן חסויים

כינוי:  Official Destroy

מין: נקבה

MSN:  Official Destroy

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

סוף סוף!!!!!


מאתמול בערב
עד עכשיו בערב
היו לי כאביי תוווופת בשן!!!
בכיתי צרחתי מה לא עשיתי
אבל לפחות עכשיו זה עבר
אחרי שבלעתי איזה אלף כדורים ביומיים האלה
בלי לאכול כלום
סוף סוף בלעתי כדור שעוזר קצת
 
מרוב הכאבים לא יכלתי לשמוח בגלל
הזוגות של התאטרון!!!!
המורה לתאטרון
שמה אותי עם בן... שממש טוב!!!
ונתנה לנו מחזה
שממש ממש טוב!!
והאמת שידעתי שאני אעשה איתו
אפילו אמרתי למאי שנראלי שאני אעשה איתו
ולא הייתה לי הזדמנות לשמוח
למרות שלא רציתי לעבוד איתה אלא עם מורה אחר
אבל בכל זאת
איזה כיף!!!
סוף סוף המזל עבד לטובתי
אבל כמובן לכל דבר יש מחיר
והמחיר שלי היה בכאב שיניים מטורף
שבא לך למות!
אבל אשכרה למות!
נכתב על ידי Official Destroy , 11/12/2008 19:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פעם ראשונה


אתמול בתאטרון
הופעתי
פעם ראשונה הופעתי מול המורה
והאנשים
הרבה התלהבו ואמרו שהייתי ממש טובה
למרות שרעדתי כמו משוגעת
וגמגמתי חבל על הזמן
המורה אמרה שיש לי אינטואיציה טובה לביטים
ושבסך הכל עשיתי עבודה טובה
הרגשתי מדהים! באמת!
סוף סוף משהו טוב
שלא ילקח ממני
 
 
מחר התאטרוניסטים
הולכים לבית קברות
לזכרו של ניב חזון
 
בית קברות הצבאי
שם נקבר מישהו שהכרתי
לא הכי טוב
אבל הכרתי
אני זוכרת את ההלוויה שלו כאילו זה היה אתמול
ההלוויה הראשונה
אני מקווה האחרונה
לפני יותר מחצי שנה
נהרג בתאונת דרכים
בזמן פעילות צבאית
אני מקווה לא לבכות מחר
אני שונאת לבכות מול אנשים
מהפחד שיחשבו שאני פתטית
או מפגרת
או כל דבר אחר
אני זוכרת שכשחברה שלי אמרה לי שהוא נהרג
הייתי בהלם
יום למחרת באתי לבית ספר
חברה נכנסה לכיתה ואני פשוט התפרצתי בבכי
זה היה נוראי
שבוע נוראי
הכל היה כל כך כל כך נוראי
אולי לא הכרתי את הבן אדם הכי טוב שיש
אבל ראיתי אותו
הכרתי אותו
דיברתי איתו פה ושם
חשבתי עליו
זה נורא
אני מקווה שמחר יהיה לי זמן לבקר בקבר שלו
אני זוכרת איפה זה נמצא
אני זוכרת מההלוויה את היריות
עד הרגע הזה לא בכיתי
אמרתי לעצמי שמספיק אנשים בוכים
אחרי היריות לא יכלתי להתאפק
היו כל כך הרבה אנשים
המשפחה שלו
החברים
פאק
לא יאומן שבנאדם פשוט לא קיים בשנייה אחת
הוא מת במקום
פשוט
זה נגמר
אין הזדמנות שנייה
זה היה נוראי פשוט נוראי
נכתב על ידי Official Destroy , 4/12/2008 18:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,400
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOfficial Destroy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Official Destroy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)