לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The Way Down


Keep holding on

Avatarכינוי:  -pupkin-

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

עדכון


היי כולם : ]

 

אוקי אז ככה

אתמול היה אימון ראר כמה רצנו, כמה חיכיתי לרוץ....!

ואחרי האימון יומולדת, קיצר אני תשושה רצח.

לא הלכתי לבצפר... לא היה לי כח, ממילא מחר מגן ככה אני ילמד במקום להיות עייפה כל היום.

 

אנלא רוצה לדבר עוד עלזה כי אני מפחדת שיחשפו אותי 

בקשר לדיאטה הולך סבבה רק שזה מראה שהורדתי רק 400 גרם כל הימים האלה

יש מצב שזה בגלל שקיבלתי ><

טוב נו נחכה ונראה מה יהיה אחרי כל זה.

 

לבנתיים:

בוקר- 3 פרחיות כל אחד 20 קל' עם קוטג'

שזה יוצא בערך 80-85.

 

נעדכן מה יהיה בהמשך היום.

 

Why, do you always do this to me
Why, couldn't you just see it through me
How come, you act like this
Like you just don't care at all

Do you expect me to believe
I was the only one to fall

I can feel I can feel you near me
Even though you're far away
I can feel I can feel you baby
Why


It's not supposed to feel this way
I need you I need you
More and more each day
It's not supposed to hurt this way
I need you I need you I need you
 

 

נכתב על ידי -pupkin- , 24/1/2008 10:40  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בו. ב-24/5/2009 09:37
 



אוץ'...


איה השרירים!!!!

אתמול היה לי אימון כואב כואב כואב!

זה היה בעיקר לחיזוק השרירים ולא מאמץ.

הסתכם ב170 פעם לרדתעם הרגליים ולקום

ועוד 50 פעםם לקפוץ במקום לגעת בריצפה ולקום

ועוד 120 בטן

ועוד 30 ידיים+ עוד 30 במעגל.

וריצות וכאלה.

 

זה האימון הראשון שאי פעם עבדו איתנו ככה על השרירים

גאד כואב לי.

טוב נו, שרירים שורפים שומנים לא?

 

 

 

בקשר לאוכל הולך סבבה

400 זה 400 : ]

אבל ארררר זה קשה לי רצח לשמור עלזה אני מפחדת לקום ולקחת משהו פתאום...

 

נקווה שלא יקרה: ]

 

 

בקשר לאהובי...

לא אומר היי אפילו

פסדר, אז הוא ביישן, אני יודעת!!!

אבל זה מדכא... האמת, חברה שלי אמרה לי שהוא אמר לי מה קורה ולמה לא עניתי לו.. לא שמתי לב : (

מה אכפת לי אני יתחיל לקחת שליטה לידיים, אני יגיד לו היי בכל אימון!!!!



אררר, שיגיד משהו, שיחזיק לי את היד כמו לפני 3 אימונים או שידבר איתי כמו לפני 2 אימונים ;;

בקשה שיהיה משהו יום רביעי

פליז?!

 

נכתב על ידי -pupkin- , 21/1/2008 13:55  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -pupkin- ב-23/1/2008 07:25
 



כמה עידכונים


כן כן לא הייתי פה המון זמן, כי כמו שאמרתי בהתחלה של כל זה אני אחת שלא מתמידה בבלוגים.

זה בא לי בתקופות...

 

 

אז ככה:

נשארתי באותו משקל מאז שעזבתי את הבלוג- הירידה נשמרה אבל לא המשיכה.

נכנסתי לכושר טוב מההכנה לצבא.

אני מאוהבת.

הסתפרתי+פוני.

דחיתי צו ראשון כי ישלי בגרות עוד שבועיים.

קיבלתי MP 4 מאחי D:

וזהו האמת...



 

אז אוקי אני שוב חוזרת לבלוג כדי לקבל קצת שליטה ולהמשיך לרדת, כמו בימים הטובים.

אז זה התכנון:

400 קלוריות ביום

בוקר-2 פס' לחם קל קוטג' ותה.- 100 מעוגל.

צהריים- כוס אורז וטבעול טירס- 320

ובערב סלט

כה זה יוצא 420  אז זה בגבול ה400..

וננסה לשלב ספורט כל יום למרות שיש לי יומים אימונים בשבוע, אבל זה לא מספיק : ]

 

 

ב=ה=צ=ל=ח=ה ל=י!!!

 

נכתב על ידי -pupkin- , 19/1/2008 11:51  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של G*help ב-20/1/2008 09:28
 




אה,

אני מקווה שהפעם אני יתמיד בבלוג הזה אררר...

 

בהצלחה לי : ]

 



נכתב על ידי -pupkin- , 14/1/2008 21:25  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -pupkin- ב-18/1/2008 19:07
 





5,120
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-pupkin- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -pupkin- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)