לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בלוג תותים!


בבלוג הזה אני אספר יום יום.. מה קרה לי ואשתף אותכם בדברים הכי פרטיים שלי... תיהנו, אוהבת מלאא... רוני

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

טיול בחיפה



 


אתמול נסעתי עם אחותי ובת דודה שלי לגן הבהאיי..(או איך שלא כותבים את זה חח)


וירדנו 698 מדרגות!!


למרות שהיו מלאא.. עצירות.


ואחר כך רעדו לנו הברכיים איזה שעתיים.. חח


משם הלכנו לאיזה בית קפה ממש נחמד =]


קראו לו חיפושית בקפה..


ופיטמנו את עצמנו בשוקולדים!!


כמו..


סופלה, מילקשייק מקופלת, ואחותי גם כדור שוקולד חח..


אני מקווה שכשאני אסתקל במראה אני לא יראה איזה שמנה..


ובגלל שהיה לנו כלכך כייף שחכתי שקבעתי עם חברה שלי לסרט =[..


לא נורא, סיכמנו שנלך היום!


טובב..


זה הכל.


תגיבו ;)


 


נכתב על ידי , 29/8/2007 08:05  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של What Is Love? ב-8/9/2007 17:16
 



חוזרת מקפריסין...



 


אני לא מאמינה ששוב אני צריכה להזכר כמה כייף היה,


וכמה לא רציתי לחזור.


גם בגלל המשפוחה, וגם בגלל ש..


זה קפריסין!!!!!


אבל אני מתנחמת מזה שעוד חודשיים אני אפגוש אותם שוב,


בגלל החתונה של הדוד שלי בן ה-26 החתיך..


והפעם זה יהיה בארה"ב..


ובאותה ההזדמנות יכול להיות שזה יהיה טיול בת המצווה שלי!


אוף..


אין לי מספיק מקום כדי לספר לכם כמה כייף היה שם!!


אז אני פשוט אכתוב רשימה של כל מה שעשיתי..


בלי לפרט..


תראו בצד =]]


תגיבו, מתה עלייכם רונוש..


 



 

נכתב על ידי , 27/8/2007 10:02  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונוש =] ב-29/8/2007 08:05
 



טסה לקפריסין....



 


זוכרים שסיפרתי על המשפחה בקפריסין??



אז אני טסה אליה..



מחר בבוקר!!!
תמיד בלילה שלפני הטיסה יש את ההתרגשות הזאת..



והיא מתגברת בשדה התעופה...



ובמטוס..... ישנים!!



חח.. כן זה תמיד ככה..



אבל שתדעו שעכשיו אני לא אכתוב לכם שבועיים  =[[



לי זה עצוב יותר משלכם.. (אם זה עצוב לכם בכלל חח )



אבל בכל זאת תגיבו.. ^-^



אוהבת.. נתראה בטוח!!



ביוצ'...



 

נכתב על ידי , 8/8/2007 09:13  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונוש =] ב-26/8/2007 07:53
 



לדף הבא
דפים:  

290
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונוש =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונוש =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)