לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

pro-ana-is-life



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

בא לי למות


 

היה כזה יום זוועה..פאקקק.. אני יתנחם וישלח לכן אתר מדהיםםםם-

http://www.clalit20plus.co.il/Clalit/Young/calcs.htm

יש מחשבונים ויש פווווול תרגילים עם הדגמות!!!

 

אוהבת 3> בהצלחה יפווותת..

 

נ.ב- דיאטה חדשה

 

ב- יוגורט- 60 קל'

ביניים- פרי - 70 קל'

צ- ירקות מאודים- 50 קל'

ביניים- סלט 80 קל'+ גלידה דיאט 45

ע- פרי 70קל'+ לחם עם קוטג' נגיד 100

 

סה"כ- נעגל ל500

נכתב על ידי , 11/8/2007 01:29  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון


 

אכלתי היום...

סלט עם- חצי מלפפון,פחות מחצי עגבניה,כרוב לבן, כרוב סגול, פחות מחצי גמבה- נגיד 100 קל'

קוטג' 3%... דיי הרבה.. עם הסלט ועם קליליות- נגיד 150 קל'

קליליות- 100 קל' (אכלתי הרבה..חחח)

פרוזן יוגורט- נגיד 250 קל'... מישי יודעת כמה קלוריות יש בפרוזן קטן רק עם פירות?? אגב.. לקחתי ללא סוכר :)

תבשיל כזה עם שעועית- נגיד 100 קל'

 

סה"כ 700 קלוריות.. שזה נחמד..לא יותר..חחח.. רקדתי היום שעתיים..

 

אוהבתתת..

נכתב על ידי , 8/8/2007 23:00  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני דוחה


 

אני פשוט דוחה את עצמי....!!!

אכלתי היום מלאאאאאאא!! אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי... כל פעם שאני מתחילה דיאטה אני יותר אוכלתתתת...

מחר אני ירקוד הרבה.. ואני גם הולכת לשוק ברמלה..חח.. זתומרת.. תיהיה גם הליכה... מהרכבת וזה...

אני יאכל ככה:

בבוקר- ירקות עם קצת גבינה נגיד.. גג 100 קל'

בשאר היום:

יוגורט 60 קל' אני יקנה בסופר בדרך

סלט כרוב וגזר שאני אוהבת לקנות בחנות אחת..חחח.. נגיד גג 100 קל' (מנה קטנה ביותר)

בבית גלידה דיאט 45 קל'

וכשאני יגיע הביתה סלט וירקות מאודים 150 קל'

ואני יביא איתי גם דיאט קולה,ספרייט משו בתיק ליתר בטחון...חחח.. אם אני יתקף רעב

 

סה"כ- 455 קל' ואני ירקוד משהו כמו 5 שעות... וילך ברגל משהו כמו שעה...  אני מממממש מקווה שילך לי מחר! היום היה ז-ו-ו-ע-ה

 

 

עריכה:

 

אני מתחילה דף ח-דש מהיום אין יותר התקפי רעב!!! כל יום עדכון מדויק מה אכלתי....

 

בהצלחה לי :)) מחרתיים אני גם ישקל.. עדיף שלא מחר... כי אכלתי היום פול..:(((

 

2:30 בלילה

נכתב על ידי , 7/8/2007 02:18  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpro-ana-is-life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pro-ana-is-life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)