הקטע הבא רץ במייל כבר כמה זמן אבל הוא תמיד משעשע.
אני מתחבר אליו כי לקחתי פעם איזה קורס בפרסום ועבדתי קצת בטלמרקטינג, אבל הסיבה העיקרית, כמובן, זה בגלל שאני אחלה זיון.
תהנו
אתה רואה כוסית במסיבה, ניגש אליה ואומר: "היי, אני אחלה זיון" – זה שיווק ישיר.
אם אחד מהחבר`ה שלך ניגש, מצביע עליך ואומר: "תשמעי, הוא אחלה זיון" – זה פרסום.
אם אתה משיג את מספר הטלפון, מצלצל אליה למחרת ואומר "הלו, אני אחלה זיון" – זה טלמרקטינג.
אם אתה מזהה אותה מהעבר, ניגש אליה ואומר "את זוכרת איזה אחלה זיון אני?" – זה שימור קשרי לקוח.
אם אתה ניגש, מדליק לה סיגריה, מביא לה משקה, פותח לה את דלת המכונית ואומר לה "דרך אגב אני אחלה זיון" – זה יחסי ציבור.
אם היא ניגשת אליך ואומרת "היי, שמעתי שאתה אחלה זיון" – אחי, אתה מותג.
חוליאן קאראך, מותג.