לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לא עורך. לא מצנזר. לא דופק חשבון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

דמי הזמנה



לגור בת"א זה אומר לעשות המון משלוחי אוכל הביתה כי ההיצע הוא בלתי נגמר ולמי יש כוח להתחיל לבשל ולשטוף כלים. בכמה שנים שאני גר פה יצא לי להזמין כמעט מכל מסעדה שמחזיקה טוסטוס ולפגוש כל מיני שליחים חוצפנים יותר וחוצפנים פחות, אבל פוסטים כותבים רק על אלה שהם חוצפנים יותר.
בזמן האחרון יצא טרנד חדש שלא לוקחים יותר דמי משלוח אלא קוראים לזה "דמי הזמנה". מכבסת המילים הזו נועדה כדי שלא תחשוב ששילמת משהו על משלוח ותיתן לשליח מטבעות מלוא החופן לפני שאתה רץ לאכול.

אתמול עשיתי משלוח שעלה לי די הרבה כסף ועוד 5 ש"ח "דמי הזמנה". לזה כבר התרגלתי, אבל לא התרגלתי לזה שהשליח טורח לציין בפניי כשהוא מביא לי את השקית שזה לא כולל משלוח. התכוונתי להוסיף לו 5 ש"ח נוספים, אבל אם כבר הוא פתח את הנושא לדיון אז אמרתי לו מה שאני חושב על דמי ההזמנה ועל מכבסת המילים המטומטמת הזאת שלא עושה עלי שום רושם ומבחינתי דמי הזמנה זה דמי משלוח לכל דבר.
השליח החוצפן יותר התווכח איתי ואמר שאלו שני דברים שונים לגמרי אז אמרתי לו תודה רבה ושנה טובה, נתתי לו את החמישה שקלים הנוספים ואמרתי לו שכעקרון יש פה 10 ש"ח על המשלוח, אבל אני לוקח 5 ש"ח דמי פתיחת ארנק.

שתהיה גם לכם שנה טובה
נכתב על ידי , 19/9/2009 02:06  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אליס. ב-8/10/2009 00:40
 



שטות של רגע


 

יש לי דחף מטורף לעשות משהו שטותי ומטופש. זה קורה לי לפעמים ורוב הזמן אני שולט בזה למרות שזה יכול להיות די בריא לממש את הדחף לעשות משהו שטותי ומטופש.

אני נוסע על כביש מספר 1 ויש לי את התיק של המכון כושר במושב האחורי עם כמה בגדים להחלפה ואז אני עובר על פני נתב"ג וחושב ברצינות לעשות את הפנייה ולעלות על מטוס. יש לי כרטיס אשראי בינלאומי ומספיק מזומן בשביל להחליף כמה יורו ו-וואלה, אפשר לעשות את זה. אני אגש לדלפק ואשאל את הפקידה המצודדת לאיזה יעד יש מקומות פנויים וככה אני אמצא את עצמי פתאום על מטוס בדרך למדינה שאין לי מושג מה לעשות בה. אני מדמיין את עצמי יוצא מכבש המטוס ועובר ביקורת דרכונים, לוקח את התיק הקטן של המכון כושר ומסתכל על לוח הרכבות ואז מבין שאני חתיכת מטומטם. "ועכשיו, מה?" אני אשאל את עצמי, ואשאל פקידה אחרת שבטח גם היא תהיה מצודדת לאן אני הולך מכאן.
אני אתחיל לשוטט בעיר שאני לא מכיר ואנסה לקרוא שלטים שכתובים בשפה שאני לא מבין ואנשים יחלפו על פני במהירות ואני ארגיש די אבוד. גם פה אני מרגיש די אבוד לפעמים, אבל שם אני ארגיש גם אבוד וגם טיפש.
אז אני בטח אתקשר לאמא שלי והיא תשאל מה שלומי ואני אגיד שהכל בסדר ואני בפריז / אמסטרדם / לונדון / פראג או משהו כזה. זה דווקא יכול היה להיות מגניב.

אבל עזבו, עד שחשבתי על כל הדברים האלה כבר פספסתי את הפנייה ורק חזרתי הביתה עם התחושה המדגדגת הזאת שאני חייב לעשות משהו שטותי ומטופש, וכמעט כל האפשרויות פתוחות.

נכתב על ידי , 17/9/2009 02:52  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לירי. ב-24/9/2009 18:58
 





אני אוהב לשתות כוסית של וויסקי יחד עם ספר טוב או כשברקע מתנגנת המוסיקה המתאימה. לפעמים עם הוויסקי באה לי טוב איזו סיגריה ולעיתים נדירות אפילו סיגר, שזה שילוב מנצח ואיכותי כמו שאני אוהב.
עם חבר'ה אני אוהב להוריד צ'ייסרים ולפעמים אני גם מתדלק עם כמה צ'ייסרים לפני שאני יוצא. חוץ מזה גם יוצא לי לקחת את הוויסקי שלי איתי לכל מיני מקומות בפלאסק מיוחד ומגניב שקיבלתי במתנה.
אפשר להגיד שהוויסקי בדרך כלל מתקשר לי לדברים מאוד חיוביים ומהנים, אבל עכשיו אני מוצא את עצמי שותה כוסית אחר כוסית כי וואלה, חרא לי.
נכתב על ידי , 15/9/2009 04:56  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אניגמה ב-17/9/2009 07:41
 





Avatarכינוי: 

בן: 43

MSN: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחוליאן קאראך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חוליאן קאראך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)