לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Neverland


"I am green today.... i chirp with joy like a cricket song"

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

1/2011

סילבסטר, צבא ושטיות אחרות


הסילבסטר השנה היה פעם ראשונה שבאמת יצאתי בסילבסטר והיתה לי נשיקת חצות. יצאתי כאשר אני נמצאת תחת השפעה ענקית של תרופות כי דלקת ריאות או לא דלקת ריאות עד שאני סוף סוף יכולה לצאת בסילבסטר אין שום מצב שאני נשארת בבית - בהתחלה הכל היה קצת עלוב כי אחת החברות שלי שכחה תעודת זהות ככה שלא הסכימו להכניס אותנו לשום מקום.... והיינו די הרבה אנשים אני הבאתי 3 חברות וחבר שלי הביא איתו 4 חברים כולל את אח שלו ואת החבר של האח כך שיצא שהיינו 9 אנשים שזו חבורה דיי גדולה, אחרי שאני ועוד חברה הלכנו העניינים היסתדרו וכן הכניסו אותם לבר בגלל שמי שלא הביאה איתה שום תעודה מזהה מצאה דרך לתכמן בכניסה (הכל נהיה כיף יותר אחרי שהלכתי =[)

אני חושבת שהחברים שלו הסתדרו יפה עם החברות שלי שזה פן חיובי של אותו הערב.

אני מכווה ליצור יציאה מתכנת כזו בפעם אחרת מתי שאף אחת לא תשכח תעודת זהות ואני לא אהיה חולה =\

 

הדבר הכי נחמד בשירות שלי עד כה נראה לי היה ה8 גימלים האלה - וואי הייתי ממש צריכה את זה (אז מה אם הרגשתי זוועה , הייתי בבית ולא בבסיס =])

אי מאשימה בדלקת ריאות הזו את הטורניות מטבח האלו - מטרטבים וכתוצאה מזה מתקררים שאצלי התקררות מדרדרת לדלקת ריאות .

לא נורא דלקת ריאות משמעה גימלים וגימלים משמעותם  חופש D= וזה מה שחשוב - יש חופש.

 

השבוע הזה הולך להיות השבוע הכי אדיר בצבא - אני מגיעה ברביעי בבקר לבסיס וחוזרת הביתה בחמישי אחה"צ - שכל השבועות יהיו כאלו.....

נכתב על ידי , 3/1/2011 15:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,241

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlStavl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lStavl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)