לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

!?PASION?is it realy is


על נשיקה ותשוקה:] גררר ;D


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

שנה וחצי שלא ביקרתי פה.עולם ומלואו.


שנה וחצי זה הרבה זמן לשינויים רחבי אופקים בחיים שלך,הלא כך?

להיכנס לבלוג הזה ולקרוא את החוויות שעברו עלי,והבן אדם שהייתי זה תענוג גדול.לא מתחרטת שרשמתי אותו במשך כמה שנים.

במשך כמה התפתחויות ותהליכים,והרבה עבודה...אני בעצמי אדם שונה כרגע.רגועה יותר,לא צינית כלל.לא אימפולסיבית מידי-למדתי לשלוט בעצמי פחות או יותר.יש לי חבר מדהים במשך שנה,והחיים שלי מסודרים בדיוק איפה שהייתי רוצה בנק' הזמן הזו.

אני יכולה ללא כל ספק לומר שכרגע אני מאושרת,וקורנת,וקופצת משמחה!

אין כמו ההרגשה של המיצוי העצמי וניצול הפוטנציאל שלי,עד כמה שאני יכולה,כרגע.

כמובן אח"כ יהיה אח"כ ועוד תלתות והזדמנויות ייפתחו בפני.למדתי לא לקחת ללב פגיעות,בעיקר חסרות כוונה,של האנשים היקרים לי.למדתי להתנתק ולא להיות תלויה רגשית באף אחד או שום דבר.השאיפות שלי התעצמו...על זה נאמר-הכול לטובה,בכנות.

להיות יותר מכבדת,לא להתפרץ,להמנע מריבים מיותרים שמקורם באגו...

וכרגע נשארו עוד 8 חודשים עד תום השירות,מתי שברשימה אפילו לא התגייסתי עדיין(הרשימה "ייעשה" פה בצד),והזמן טס..ויש כ"כ הרבה להספיק בזמן הזה גם.

ובכן,נראה אם יהיה לי זמן לרשום פה ולהמשיך לעדכן.ובינתיים אסתפק בעובדה שאין כמו חופש מהצבא!

אוהבת,הסנאית.

 

 

נכתב על ידי , 21/11/2011 10:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:


25,953

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpartly a squirel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על partly a squirel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)