לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

- זוקו -


חיים, נעורים, חוויות, רגשות, כל הדברים שקשורים לגיל הזה אני וגם אתם נמצאים בו עכשיו... נראה שדי הבנתם שלא באמת קוראים לי זוקו אבל בכל זאת שווה הצצה לבלוג... תיכנסו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


נוו באמת

נמאס לי מהבלוג שאף אחד לא יודע באמת מי אני

אני פותח אחד חדש

אחד עם שמי

מקווה שיהיה יותר מוצלח

נתראה בשמחות

זוקו

נכתב על ידי ~zoko~ , 21/8/2007 21:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חבורת מתומטמים...


חזרתי מחו"ל...

היה בסדר...

העיקר שמיציתי את החופש שלי עד הרגע האחרון ומעכשיו זה רק לשבת בבית ולחקות עם השעמום שלי על לביצפר שיתחיל כבר...

אבל....

שומדבר לא הולך לפי התוכניות כרגיל...

זה היה כל כך ברור!!...

כן כן זה המזל שלי...

עד שאני מחכה באמתת שהחופש יסתיים פתאום יש שביתה...!!

שלא תחשבו שאני איזה חננה שמת על ביצפר או משהו כזה

אבל בא לי פשוט לראות את המבט על הפרצוף של אנשים שייראו כמה השתנתי...

אני כל כך מחכה לזה...


 

אווף בלוג זה דבר מתומטם

איך אני יכול להתחיל להביע את עצמי

אם כל מה שאני חושב עליו זה אם אני חופר יותר מדיי או שייתנו לי ביקורת מתומטמת

או שאני בכלל לא שווה ביקורת?!

למרות ש

אני מסתכל על בלוגים אחרים

הם מתחילים לספר על החיים שלהם ועל מה שקורה

טוב נוו פסדר

נסלח

אבל מה

יש כאלה שפשוט חופרים לך במוח!!11

הנה למשל

בלוג של ילדה, שמספרת

 

"היינו אתמול בקניון והיה ממש ממש ממש כיף!!!!11 רינוששקהה אני חולהה עלייךך!!

היהה ממזהה כיףף הזמנוו כוסס קפה והמלצר היה מזהה חתיךך אז שתינוו שלוק ועוד שלוקק ויה הרבה קפה אז שתינו עוד ועוד והוא לא נגמר...!! אז המלצר מסתכל עלינו כזהה והוא מחייך ואנחנו צוחקות ואז אנחנו רואות אס אמ אסס מדנדוששש שהוא בקניוןן איזה ריגושיםם!!+++"...........

 

מה זה אתר החפירות הזה שנפתח בבלוג של הילדה המסכנה הזאת...!?

ועוד יש לה חוצפה לפרסם את הבלוג שלה בבלוגים פופולארים אחרים בהגבות.....

תראו, בלוג טוב לדעתי הוא אחד שמוריד פרופיל, ולא מתלהב יותר מדי...

 

 

טוב יאאלה שלא גם אני אתחיל לחפורר

 

זוקו

 383912868

 

 

 

נכתב על ידי ~zoko~ , 21/8/2007 17:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

 אתה מכיר את זה... שקורה פתאום...

הרי זה לא קרה סתם... בילינו הרבה זמן ביחד בזמן האחרון...

זה היה דווקא ממש נחמד... זאת אומרת... היא מדהימה

אבל אני לא חושב שיש לי סיכוי איתה

מצד אחד, היא יפה ואני אוהב אותה...

מצד שני, היא כל הזמן מזכירה את ההוא...

כן כן... זאת לא הייתה הפתעה... כי תמיד יש את ההוא...

ההוא שכל הזמן מפריע לזרימת השיחות ביננו...

ההוא, שנמצא בראש סדר העדיפיות...

כן אני יודע שהמצב נראה לחלקכם מאוד מוכר...

כל רגע מזכירה את ההוא,

מה הוא עשה? איך הם בילו ביחד? אז מה את לא מבינה?!

לא אכפת לי מההוא! אכפת לי ממך! ואני רוצה שיהיה לך אכפת ממני אותו דבר בדיוק...

אבל מה לעשות

אלה החיים... צריך להתמודד

את יכול רק לקוות

שיום אחד, יימאס כבר מההוא,

ושתתרכז קצת במה שיש לה מול העיניים

ולא מה שרחוק וקשה להשיג...

למה היא לא מבינה?!

מה קשה כל כך לתפוס?

הייתי רוצה לצרוח את זה..., פשוט ללכת אליה ולהגיד לה...

אבל תמיד יישאר ההוא... המצב הזה בלתי נתפס

זה פשוט כל כך מעצבן... למה היא כל שנייה מזכירה אותו שאני רק מתחיל לפתוח שיחה?!

אני מקווה שיום אחד תביני

רק שזה לא יהיה מאוחר מדיי...

קוראים שלי

אוהב אותכם...

עד הפעם הבאה

זוקו                                                             383912868:ICQ

נכתב על ידי ~zoko~ , 2/8/2007 11:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  ~zoko~

בן: 30






149
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~zoko~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~zoko~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)