לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

be free like a swallow


"Promise me , when you see, a white rose you'll think of me I love you so, Never let go, I will be your ghost of a rose..."

Avatarכינוי:  MisSynthetic

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015

טיוטה, קב"ן ועגלות.


Father, Father, Father help us















כל החרא נהפך כלא היה לטיוטה אחת.

חזרתי, ובגדול.

מי שזוכר אותי מהבלוג הקדוש והמעונה הזה-ברכותיי, זכרת.

מי שלא, אהלן.



...



קב"ן:


נתחיל בקיצור הקורות חיים שלי מגיל 18,

עשיתי טירונות 02 וקורס כרכזת שירותי רפואה. 

שמנה אבדונית לשעבר שהפכה לאנורקסית אובדנית ולאחר מכן לבולמית אובדנית דרך הצבא.

לא אכחיש ולא אצדיק שום דבר מהשיחות הרדודות שלי עם הקב"ן, אבל כן אתצטרך לציין דבר אחד-

תחתוך ורידים מול הקב"ן בשביל להשתחרר מהצבא- הוא ישים עליך זין כזה ענק שאפילו פוטין יופתע מגודלו.

תחטוף התמוטטות עצבים קטנה? הקב"ן וצה"ל לא ירצו אותך.



...

 


עשיתי שירות לאומי לאחר שהעיפו אותי מהצבא, לכל המתעניינים.



...



בתור מישהי שאבא שלה היה קצין בחיל הרפואה, שנתן את השנים הכי טובות שלו למען הארץ,

אני יכולה להגיד שאני אכזבה לאבא. אבל יש לי אח קטן מורעל, הוא רגוע עכשיו.

אבל שוב, שכל חיי מאז היותי קטנטונת ידעתי שאתגייס לצבא ואהיה האישה הכי מרשימה והכי מוכשרת בארץ- מה שלא קרה, בעיקר הסיבות שקראתם למעלה, אני אגיד משהו כזה:

תודה לך, צה"ל. שפיטרת אותי.

לא רציתי שתפטר אותי, אמרתי לך, צה"ל יקר, שאתה מפסיד, אבל החלטת לפטר.

אתה לא מתעסק עם כאלה שכמוני.

תודה.

הספקתי להיות במקומות שאף אחד בארץ (אלא אם כן יש לו פטור מיוחד) לא יספיק להיות בחיים בגיל הזה.



...



עגלות:


חצי שנה באירופה, לא אתחיל לפרט יותר מדי, חוץ מזה שעבדתי.

עבדתי הרבה.

עגלות, כל מה שכל ישראלי לפי דעתי חייב לנסות.

אתה מוכר מוצר יקר בטירוף (100 יורו לסרום עיניים!!!), ואנשים קונים!!!

אתה פשוט מוכר את התמימות והאלגנטיות והפלרטטנות הישראלית שלך, בכסף מפגר, ואירופאים קונים (~~!!!!!~~)

אני לא יודעת איך זה בארה"ב, אבל לפי מה שאמרו לי לפני שניסיתי את מזלי, אירופאים לא פראיירים.

סבבה.

המכירה הראשונה שלי הייתה 1400 יורו לרוסיה שהיגרה לבלגיה ופתחה 3 מכוני סקסאולוגיה.

אמרו לי שזה כי היא דיברה רוסית ושיט אחר. לא אירופאית אמיתית.

והמכירה השנייה הייתה ב600 יורו לאישה שגרה קומה מעל החנות. 

בלגית שמדברת פלמית, צרתית ואנגילת שוטפת. פסיכולוגית מטורפת שמרוויחה כמו מטורפת.


אמרה לי שרק כי היא מבינה מה אני עושה היא קונה ממני רק ב600 יורו.

לא פסיכולוגית כזאת טובה לפי דעתי אם היא קנתה ממני מוצרים ששווים בתכלס יורו וחצי. לפי דעתי.


היא אמרה לי שאני אחלה של מוכרת.

אמרתי לה שאני לא מנסה למכור לה.

היא אמרה שהתמימות והחוסר רצון שלי מוכרים.

 אמרתי לה שאני כן רוצה למכור לה.

רק לא בכוח.

היא אמרה לי שהחוסר כוח שלי מוכר.

אמרתי לה שהיא סתם מנסה לפענח אותי. ואני כבר מכרתי לה 600 יורו.

היא אמרה שזה כי היא רואה שאני בן אדם אמיתי.

אמרתי לה שהיא טועה והחזרתי לה את ה600 יורו שלה חזרה, למרות שהמנהל שלי האדים. אשכנזי מה אני אעשה.

היא הביאה לי את הכסף חזרה.

אמרה שהיא מאמינה בי.

קנתה את החרא שמכרתי.

טוב, אני חייבת לציין, זה לא כזה חרא.

אימא שלי נהנת מהחרא הזה, כנ"ל סבתא ועוד המון לקוחות מרוצות.

עדיין חייתי עם תחושה שאני מוכרת מוצר ביותר מדי כסף לאנשים יותר מדי טובים.

אני נשבעת,

אין לי מושג איך מכרתי. ובעוד כל כך המון כסף .



...


נסכם בזאת, שאני בארצנו היפה השופעת טרור ושנאה כתמיד.

ואני עדיין מאוהבת בך ישראל.



...


בריסל מגג ביתנו










 







טיולים















































































































\









ואני עדיין חיה.
























תאהבו את הארץ שלכם חברים.

כן הארץ שלכם זונה אבל היי-

לפחות יש לה מקצוע.


ותאמינו לי, כן המילקי בגרמניה יותר זול,

אבל בארץ הוא יותר טעים :)











נכתב על ידי MisSynthetic , 2/11/2015 17:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-16/8/2019 19:45
 





363,620
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMisSynthetic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MisSynthetic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)