לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קופצים לסרט




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2014

154 שמות כותרות של סרטים בסרטון פרידה אחד!


 

בטח רובכם נתקלתם בסרטון הזה אבל הוא די מדהים, היכולת להשתמש בכל מיני כותרות של סרטים של מילים לשיחה ועוד לפרידה..בראבו! 


הייתי חייבת לשתף זאת איתכם, תהנו:)

 

 

 


הביקורת הבאה בבלוג: "גנבת הספרים"- בקרוב


 

קארין

נכתב על ידי , 12/2/2014 16:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביקורת על הסרט- " movie 43" - סרט 43


 

שנת יציאת הסרט: 2013.

 


מקור הסרט: ארה"ב.



אורך הסרט: 94 דקות.



ז'אנר: קומדיה.



במאי: אליזבת בנקס("פיץ' פרפקט 2" שעתיד לצאת ב2015), סטיבן בריל("שטן על הזמן" עם אדם סנדלר),("מר דידס" עם אדם סנדלר ווינונה ריידר), סטיב קאר(ד"ר דוליטל 2" עם אדי מרפי ורייבן סימון),("אמא מאוהבת" עם אייס קיוב), רסטי קונדייף, ג'יימס דופיי, גריפין דאן ("מכורים לאהבה" עם מג ריאן ומתיו ברודריק), ("קסם מעשי" עם סנדרה בולוק וניקול קידמן),("בעל מזדמן" עם אומה תורמן, קולין פירת' וג'פרי דין מורגן), פיטר פארלי("טיפשים בלי הפסקה" עם ג'ים קארין וג'ף דניאלס),("משתגעים על מרי" עם קמרון דיאז, מאט דילון ובן סטילר), (" אהבה על הדשא" דר בארימור וג'יימי פאלון),("אשת החלומות" עם בן סטילר. מלין אקרמן ומישל מונהאן), פטריק פורסברג, וויל גרהאם, ג'יימס גאן ("slither" עם נייתן פיליון האדיר ואליזבת בנקס) ,( "super" עם אלן פייג', ליב טיילר וקווין בייקון), ברט רטנר (" שעת שיא" והמשכיו עם ג'קי צ'אן וכריס טאקר), ("אקס מן 3: המפלט האחרון" עם יו ג'קמן, האלי ברי,ג'יימס מרסדן, אלן פייג' וקלסי גרמר),("מיליון סיבות לשדוד" עם בן סטיךר, אדי מרפי ומתיו ברודריק), ג'ונתן ון טולקן ובוב אודנקריק( "בוא איתי לכלא" וויל ארנט ודקס שפרד). 



תסריט: רוקי רוסו, ג'רמי סוסנקו, ריקי בליט, ביל אומאלי, וויל גרהאם, ג'ק קוקודה, מאט פורטנוי, קליס ג'לסטרום, ג'ונס ויטנמארק, טוביאס קרלטון, וויל קרלואה, ג'ונתן ון טולקן, אליזבת שפירו, פטריק פורסברג, אולי סררי, ג'ייקוב פלישייר, גרג פריטיקין( "dummy"  עם מילה גובוביץ' ואדריאן ברודי), ג'יימס גאן(" slither", "super", "סקובי דו" 1,2), בוב אודנקריק("סטרדיי נייט לייב") וסטיב בייקר.



מקום צילום הסרט: ניו יורק, ניו יורק. ארה"ב.


 



שחקנים: אליזבת בנקס( "משחקי הרעב"), דניס קוויד( "אבא מתארס" עם לינדזי לוהאן, ), גרג קינר ("השיר האחרון" עם מיילי סיירוס), קומון -  common( "נכון בשבילה" עם קווין לטיפה), צ'רלי סקסטון(" נועק שוליים" עם וונסה הדג'נס, ליסה קודרו ואלי מיצ'לקה), וויל סאסו("קרועים על כל הראש" עם שון הייז וג'יין לינץ'), אודסה ריי, סת' מק'פרלן ( "טד" עם מארק וולברג ומילה קוניס), יו ג'קמן( "אקס מן" והמשכיו לצד האלי ברי,ג'יימס מרסדן ורבקה רומין), קייט וינסלט( "טיטאניק" עם ליאונרדו דיקפריו, ), ג'ולי קלייר( "web therapy" עם ליסה קודרו), קייטי פינרן( "מייקל" התוכנית החדשה של מייקל ג'יי פוקס שתשודר ביס), אנה מדיגן, ג'רמי אלן וויט( "חסרי בושה" עם וויליאם ה' הנסי),ליב שרייבר( "צעקה 2,3" עם נב קמפבל וקורטני קוקס), נעמי ווטס("קינג קונג" עם ג'ק בלאק ואדריאן ברודי), אלכס קרנמר, ג'ולי אן אמרי(" היץ' " עם וויל סמית, אווה מנדז וקווין ג'יימס), אנה פאריס( "מת לצעוק" והמשכיו),כריס פראט("עד החתונה זה יעבור" עם ג'ייסון סיגל ואמילי בלאנט), ג'יי בי סמוו( "עד המוות"), קירן קאלקין(" איגבי" עם קלייר דאנס,אמנדה פיט,ריאן פליפה,ג'ף גולדבלום,ביל פולמן וסוזן סרנדון), אמה סטון ("באה בקלות" עם פן בדג'לי ואמנדה ביינס), ריצ'רד גיר( "אישה יפה" עם ג'וליה רוברטס), קייט בסוורת' ("21" עם קווין ספייסי וג'וש גד), ג'ק מקברייר( "רוק 30"), אסיף מנדבי(" לדפוק התמחות" עם אוון וילסון, ווינס ווהן ורוז ביירן), ג'סטין לונג(" הוא פשוט לא בקטע שלך" עם ג'ניפר גודווין,דרו בארימור, ג'ניפר אניסטון, ג'ניפר קונלי, בן אפלק, סקרלט ג'והנסון ובראדלי קופר), ג'ייסון סודקיס ("איך להיפטר מהבוס" עם ג'ייסון בייטמן, ג'ניפר אניסטון, קווין ספייסי, קולין פארל וג'יימי פוקס), אומה תורמן ("פשוט מאוהבת" עם בריאן גרינברג ומריל סטריפ), בוב קנאבלי(" וויל וגרייס" עם שון הייז, אריק מקורמק, דברה מסינג ומייגן מולאלי), קריסטן בל( "ורוניקה מארס"), כריסטופר מינץ פלסר(" חרמן על הזמן" עם ג'ונה היל, מייקל סרה,סת' רוג'ן, אמה סטון וביל הדר), לסלי ביב(" ביצ'יות מבית טוב" עם קריסטין צ'נוות'),קלואי גרייס מורטז( "קיק אס" עם ארון טיילר ג'והנסון וניקולס קייג'), פטריק וורבורטון("חוקי המשחק" עם דיוויד ספייד), ג'רארד באטלר ("300"), שון וויליאם סקוט( "אמריקן פאי" והמשכיו עם ג'ייסון ביגס, אליסון הניגן, טרה ריד, יוג'ין לוי וג'ניפר קולידג'), ג'וני נוקסוויל(" ג'קאס" ), האלי ברי( "אישה חתול" עם שרון סטון, בנג'מין בראט, אלכס בורסטיין ופרנסס קונרוי),וסטפן מרצ'אנט("הלו ליידיז"), ג'וש דוהמל("חיים כמו שמכירים" עם קתרין הייגל) וטרנס האוורד( "אסירים").


עלילה: שלל כוכבים המככבים במספר אפיזודות בכל מיני סיטואציות משעשעות.

 


במחשבה ראשונה: נראה סרט ענק, המון שחקנים מוכרים שבאו לעשות שמח. את הסרט ראיתי עם חברה ונורא התלהבנו מכל השחקנים הגדולים שמשחקים בסרט אז מה יכול להיות רע? הכנו אייס קפה וכרסמנו עוגיות שוקולד צ'יפס ויצאנו לדרך.


בזמן צפייה:  מחשבות של- הרבה "אוי איך אני אוהבת את השחקנ/ית הזה או הזו"(זה יקרה לכם הרבה), גיחוכים מפאת הסצנה שקרתה ובמה לעזאזל הרגע צפינו!!


 

שורה תחתונה: סרט בלי עלילה או פואנטה מיוחדת, אז  נשאלת השאלה בהרבה מהביקורות שקראתי על הסרט, למה כל כך הרבה שחקנים מפורסמים הסכימו לשחק בסרט שכזה והביקורות גנזו לגמרי את הסרט. אני מסכימה שאין לסרט פואנטה והיו סצנות שאחרי זה אמרתי לחברה שצפתה איתי בסרט, מה קרה כאן הרגע? אבל בכל זאת לא מעט שחקנים מופיעים בסרט האלי ברי,ג'רארד באטלר,קריסטן בל, אומה תורמן, קייט בסוורת', ריצ'רד גיר, ג'וש דומהל, נעמי ווטס, ליב שרייבר, קייט וינסלט, יו ג'קמן, דניס קוויד וגרג קינר אלא השחקנים שלרוב לא מתקרבים לסוג הסרטים האלו ובכוונה השארתי מחוץ לתמונה את השחקנים שלא יפתיע אותי אם ישחקו בסרט הזה. התשובה היא שכנראה נצטרך לשאול אותם אבל כנראה שהם רצו קצת להשתחרר, חלק מדמותם בסרטים מסוימים ולהראות שהם יודעים להצחיק ולצחוק על עצמם ולשם כך ללבוש את הבגדים או התחפושת הכי הזויה. את הסרט אפשר לחלק לשניים הקטעים המצחיקים שהם נצחק באמת בכל הלב ובשאר נגחך ונעבור הלאה. השחקנים שבאמת צחקתי איתם מכל הלב הם יו ג'קמן וקייט וינסלט, וליב שרייבר ונעמי ווטס, פשוט הפתיעו ומשחקם ממש לא נראה מאולץ, הם לא ניסו להצחיק בכוח זה בא בטבעיות ואולי ירדו לכם דמעות צחוק בסצנות האל.אני חייבת להודות שגם האלי ברי הייתה לא רעה. שאר הסצנות היו מוזרות סלאש מופרכות סלאש הזויות. אני לא רוצה להרוס ולגלות לכם למה אני מתכוונת כי אחרת כל ההפתעה הלכה, לשם כך תצטרכו לראות את הסרט. שלא תבינו לא נכון אני לא ממליצה עליו בחום לראות אותו לבד או אפילו בקולנוע אבל באיזה ערב קולנוע עם חברים (כי כבר עדיף שתחליפו מבטים יחד), הוא לא כזה נורא ואפילו יצית את הערב בדיבורים אחרי על כמה שהסרט היה הזוי, מגעיל לעיתים, מוזר, מצחיק ולבסוף איך זה שהרבה שחקנים מופיעים בו ואפילו סנוקי מ"חוף ג'רזי" באה לומר שלום ו שום מילה על זהות השדון בסרט.מה שבטוח חלק מהסצנות ישארו חקוקות במוחנו לעד..

 


רגע ה- WTF בסרט: אסתי גינזבורג מגיחה לגמרי בהפתעה בהופעת אורח וטוב..הקטע אומר הכל


 


 


אולי ידעתם ואולי לא:


- אם קראתם את הביקורת אז תדעו שלא רק היא שיחקה בסרט, אליזבת בנקס גם הייתה חלק משלל הבמאים בסרט זה.



- דניס קוויד שיחק בסרט משפחה חמוד שנקרא " שלך, שלי שלנו" (2005) לצד דרייק בל ודניאל פנאבייקר.

 


- למי שלא ידע לפני המשחק "קומון" הוא קודם כל זמר- ראפר, מוזמנים לבדוק את שיריו ביוטיוב.





- סת' מק'פרלן הוא לא רק הקול של הדובי "טד" הוא גם הקול בסדרת האנימציה המורפת "איש משפחה" ובין שלל קולותיו הוא מדבב את הקול של פיטר גריפין, סטואי ובריאן הכלב.

 


- יו ג'קמן שיחק בסרט "מישהו כמוך"(1999) לצד אשלי ג'אד, מריסה טומיי ואיזו הפתעה אחד מהקולגות שלו ב"סרט 43"- גרג קינר.

 


- קייט וינסלט מוכרת לכולנו מהסרט "טיטאניק"(1997) עם ליאונרדו דיקפריו אבל חוזרת לשתף איתו פעולה בסרט "חלון פנורמי"(2008) לאחר 11 שנים אחרי טיטאניק.

 


- ליב שרייבר שיחק בסרט שמוכר לנו בעיקר מיום השואה בסרט "התנגדות"(2008) משחק את אחיו של דניאל קרייג.

 


- נעמי ווטס שיחקה בסרט הלא קל לצפייה "הבלתי אפשרי"(2012) לצד יואן מק'גרגור וזיכה אותה בפרס השחקנית הטובה ביותר בטקס פרסי האוסקר של שנת 2012.


 

- זה לא הפעם הראשונה שכריסטופר מינץ פלאס וקלואי גרייס מורטז המשחקים ב"סרט 43" חולקים את אותו מסך. שניהם כיכבו יחד בסרט הענק "קיק אס"(2010).

 

- אנה פאריס נשאה ב9 ביולי 2009 לעמיתה לסצנה בסרט "סרט 43", כריס פראט ועכשיו בעלה חיים ולשנייהם נולד ב2012 בן. מזל טוב!

 


- אגב מה משותף לכריס פארט ושני חברים מהקאסט של איך פגשתי את אמא? כולם משחקים עם כריס פארט( נשמע כמו "כולם אוהבים את ריימונד"- סדרה). כריס פארט שיחק בסרט עד החתונה זה יעבור(2012) עם את חברו של ג'ייסון סיגל(כלומר מרשל) וב"טעות הגדולה" את חברו של ווינס ווהן שאת חברתו משחקת קובי סמולדרס.


 

תמונות:

 


בתמונה: ג'וש דוהמל




 


בתמונה: האלי ברי 

 



בתמונה: אמה סטון וקירן מקלקין



 

 

בתמונה: ג'סטין לונג וקריסטן בל

 



בתמונה: אנה פאריס

 

 


בתמונה: שון ויליאם סקוט וג'וני נוקסוויל

 



בתמונה: קלואי גרייס מורטז



 

בתמונה: דניס קוויד וגרג קינר





 


 



בתמונה: אליזבת בנקס וג'וש דומהל



 


בתמונה: ג'ייסון סודקיס



 


בתמונה: טרנס האוורד




 


________________________________________________________________________________________________


כדי לבקש ביקורות על סרטים מסוימים בבקשה לרשום לי בתגובות ובדקו קודם  אם יש לו ביקורת (כדי לבדוק הסתכלו בעמודה מצד שמאל שם כל הביקורות רשומות).


אתם מוזמנים להירשם ככקבועים לבלוג או דרך המייל ולקבל עדכונים כאשר תהיה ביקורת חדשה.

 


עד הביקורת הבאה! :)


 

קארין



 

נכתב על ידי , 4/2/2014 20:23  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 




97,557
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להולכים לסרט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הולכים לסרט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)