לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בלוג הפיצ’פקס הגדול


פיקסלים, אייקונים, כפתורים, תמונות ועוד... והכל בשבילכם

Avatarכינוי:  צוות בלוג הפיצ'פקס בגדול [[:

בת: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

אייקונים תוצרת אישית + דברים לרשימות + תמונות יפות לעיצובים .


הייי אנשים [:

מממ טוב אז בקשר לבחירת שותפה ?

כל המתמודדות לדבר איתי אני יודיע לכם [:

לצערי רק 1 נכנסת אני נורא מצטערת \:

 

אייקונים (:

אוקי יש כאן 2 סוגי אייקונים תהנו ^ ^

אייקונים שאני ציירתי .
    

אייקונים שאני הכנתי אבל לא ציירתי [:

  
  
  

בבקשה לשימוש אישי בלבד ועם אתם לוקחים לאייקון אני ישמח ללינקוק [:

 
דברים לרשימות [:
אני הכנתי ואני הורדתי רקע וגזרתי מתמונות קיימות אז בבקשה

עם את לוקחים תעשו קרדיט לנו כי אני עבדתי על זה קשה (:

 

האיכות די גרועה כי הם לקוחות מתמונות עם איכות גרועה סורי \:

פעם הבאה אני יחפש תמונות יותר טובות [:



אמממ מקווה שאהבתם ^ ^

 
פייקסלים [:

של סמיילים לפוסטים חמודים מאוד .

ראיתם אותם כבר בישרא זה מהאוסף הפרטי שלי אז אין לי למי לתת קרדיט תהנו [:

 

עם אתם לא רואים אותם תלחצו מקש ימני ואז הצג תמונה \ Show pic

           

          

 

   

                                           

                                       

                   

                 

                     

 

 

בונוס [:

סמיילים לבית ספר ...

     

 

שיהיה לכם שנה טוב ומוצלחת D:

 

מקווה שאהבתם את הפוסט השקעתי...

 

אוהבת שחר ו...

נכתב על ידי צוות בלוג הפיצ'פקס בגדול [[: , 19/12/2007 17:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של tom+anna ב-25/12/2007 20:26



30,666
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות בלוג הפיצ'פקס בגדול [[: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות בלוג הפיצ'פקס בגדול [[: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)