לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

סליחות.


קודם כל, ליאור (אולמן),

אני חייב להודות שלפעמים אני די מגעיל אליך.

לפעמים אין לי סבלות אליך כי לפעמים אתה די קרצייה. (בלי להעליב)

סליחה.

 

לסתיו זהבי, מאותה הסיבה שאני מתנצל בפניי ליאור.

סליחה.

 

לעידו שביט, ברק, וגלעד.

אתם שלושה ילדים שאני יורד עליכם המון. (כי גם אתם יורדים עליי)

עידו וגלעד, אתם חברים ממש טובים.

לפעמים אני סתם מתחיל איתכם, ולפעמים זה להיפך, אז אני מחזיר.

וברק, אותו הסיפור, רק שאתה לא חבר כ"כ טוב שלי. (בלי להעליב, ואין לי בעיות איתך)

סליחה.

 

לכל הילדים המקובלים בשכבה, ובאופן כללי, שאני נוטר להם עצם היותם מקובלים.

למרות שחלקכם חברים ממש טובים שלי. (גלעד, זינגר...)

סליחה.

 

ולכל מי שפגעתי בו בלי כוונה, או שאני לא זוכר.

גמר חתימה טובה לכולכם!

 

נכתב על ידי , 17/9/2007 16:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של metalica :) ב-17/9/2007 22:28



1,852
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למדי=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מדי=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)