לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החייים יפיייים ((:


-555-

Avatarכינוי:  נועי דגן(:

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

baby- justin bieber




 
      Baby
justin bieber
 
You know you love me
I know you care
And I would never, not be there
You are my love
You are my heart
And we would never, ever, ever be apart

Are we an item?
Girl quit playin'
We're just friends,
What are you sayin'
Take another look right in my eyes
My first love, touch my heart for the first time

And now I'm like
Baby, baby, baby noo
I'm like
Baby, baby, baby noo
I'm like
Baby, baby, baby noo
I thought you'd always be mine (mine)
Baby, baby, baby noo
I'm like
Baby, baby, baby noo
I'm like
Baby, baby, baby noo
I thought you'd always be mine

For you, I would have done whatever
And ya stick it with me when we're together
And I'm gonn' play it cool
While I'm losin you
I'll buy you anything
I'll buy you any ring
Cause I'm in pieces
Baby fix me
Come see if you wake me from this bad dream*
I'm goin down, down, down

Baby, baby, baby noo
I'm like
Baby, baby, baby noo
I'm like
Baby, baby, baby noo
I thought you'd always be mine (mine)
Baby, baby, baby noo
I'm like
Baby, baby, baby noo
I'm like
Baby, baby, baby ohh
I thought you'd always be mine

You can give me all of your love
Once a time it wont be enough
Nobody told me this day would come
Now I'm all gone
You can give me all of your love
Once a time it wont be enough
Nobody told me this day would come

I wa- I was like
Baby, baby, baby noo
I'm like
Baby, baby, baby noo
I'm like
Baby, baby, baby noo
I thought you'd always be mine (mine)

Yeahh, yeah, yeah
Yeahh, yeah, yeah
Yeahh, yeah, yeah
Yeahh, yeah, yeah
Yeahh, yeah, yeah
Now I'm all gone, gone, gone, gone
I'm gone



מותק
ג'סטין ביבר :)


הו ווואו, הו ווואו, הו ווואו

את יודעת שאת אוהבת אותי
אני יודע שאכפת לך
תזעקי בכל זמן - ואני אהיה שם 
את האהבה שלי
את הלב שלי
ואנחנו לעולם, לעולם, לעולם לא נהיה בנפרד
האם אנחנו במשחק?
ילדה את טיפה משחקת
"אנחנו רק ידידים" - זה מה את אומרת
אומרת שיש אחד אחר, תביטי ישר לתוך עיניי
האהבה הראשונה שלי שברה את ליבי בפעם הראשונה
ואני הייתי כמו..
 
מותק, מותק, מותק, הו
כמו מותק, מותק, מותק, לא
כמו מותק, מותק, מותק, הו
אני חשבתי שתמיד תהיי שלי, שלי

בשבילך, אני הייתי עושה כל דבר
ואני פשוט לא יכול להאמין שאנחנו לא ביחד
ואני רוצה לשמור על קור רוח
חושב על זה שאני מפסיד אותך
אני אקנה לך הכל, אני אקנה לך כל טבעת
ואני שבור לחתיכות, מותק תתקני אותי
תטלטלי אותי עד שתוכלי להעיר אותי מהחלום הרע הזה
אני מדוכא, מדוכא, מדוכא
ואני פשוט לא יכול להאמין שהאהבה הראשונה שלי לא תהיה בסביבה
ואני כמו..
 
מותק, מותק, מותק, הו
כמו מותק, מותק, מותק, לא
כמו מותק, מותק, מותק, הו
אני חשבתי שתמיד תהיי שלי, שלי

כשהייתי בן 13 הייתה לי את האהבה ראשונה,
לא הייתה אף אחת שהייתה דומה למותק שלי
ואף אחד לא בא בינינו, אף אחד לא יכל אף פעם להיות מעל
היא שיגעה אותי, הו, אני הייתי כוכב-אבוד
היא העירה אותי יום יום, לא צריך שום סטארבקס
היא גרמה לליבי לחבוט
אני מחסיר פעימה כשאני רואה אותה ברחוב
ובבית ספר במגרש המשחקים
אבל אני באמת רוצה לראות אותה בסוף שבוע
היא יודעת שהיא עשתה אותי מודהם כי היא הייתה כה מדהימה
ועכשיו ליבי שבור אבל אני פשוט ממשיך להגיד..
 
מותק, מותק, מותק, הו
כמו מותק, מותק, מותק, לא
כמו מותק, מותק, מותק, הו
אני חשבתי שתמיד תהיי שלי, שלי

עכשיו אני כולי אבוד
כן, כן, כן, 
כן, כן, כן, עכשיו אני כולי אבוד
כן, כן, כן,
כן, כן, כן, עכשיו אני כולי אבוד
כן, כן, כן,
כן, כן, כן,
עכשיו אני כולי אבוד, אבוד, אבוד, אבוד
אני אבוד
 
 
תהנו חמודייים (:
חולה על הג'סטין הזזזזזזזה D:
 


נכתב על ידי נועי דגן(: , 7/3/2010 17:33  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Studio.* ב-24/7/2010 20:54
 





6,335
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנועי דגן(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נועי דגן(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)